skakkpolakk Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har et problem med min SE T310, når jeg åpner en MMS kommer det opp følgende beskjed på skjermen: "GPRS mislyktes". Jeg tenkte dette kom av at jeg ikke hade satt opp noen "GPRS profil", så jeg sendte "MMS Ericsson" til 1999. Etter jeg hadde gjort det prøvde jeg forhåpningsfullt å åpne en MMS, men problemet var ikke fjernet, det kom opp som vanlig: "GPRS mislyktes". Frustrert prøvde jeg WAP`en for å laste ned en polytone for å dempe agressjonen, da jeg til min store fortvilelse fikk den samme stygge beskjeden som jeg hade fått fra før: "GPRS mislyktes". WAP`en hadde fungert før jeg sendte mld til 1999. Jeg lurer på hva som kan ha skjedd, og hva jeg skal gjøre for å fikse det? Har noen av dere opplevd det samme? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Send til 2000 i stede for 1999, det er det eneste rådet jeg kan gi deg. Skriv MMS eller GPRS Ericsson så skal det funke. Lenke til kommentar
skakkpolakk Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg prøvde, men det fungerer fortsatt ikke Skal jeg bruke funskjonen "Nullstille alt" ? Lenke til kommentar
skakkpolakk Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg prøvd det uten suksess Er det noen som har Telenor Ring Kontant og SE T310 som får til å sende og motta MMS?! Lenke til kommentar
Trio Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg har et problem med wappen Når du går inn på f eks boomi på wap og så på f eks fargebilder så kommer det et eller annet med at serveren er for stor eller noe sånt :-? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du går inn på menyen ----> innstillinger -----> datakommunikasjon ------> sms/MMS tilgang og velg GSM istedenfor GPRS som du kanskje har. Dette er muligens problemet. Hvis ikke så kontakt din operatør eller forhandler. Lykke til! :wink: Lenke til kommentar
skakkpolakk Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 TJOHOI!!!!! Jeg restarta mobilen, så fungerte alt som det skulle!!!!!! takk for hjelpen ayway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå