Anonym58508583 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 hei :!: jeg trenger litt hjelp til et gmail sende mail enkelt program jeg. sånn at jeg skriver bruker f.eks ahsh og pass 1233 . skal det komme i scriptet ahsh + @gmail.com og passord 1233 det ville vært fint om dere kunne hjelpe. jeg vil skrive ønsket kalle / ekte navn hvis noen hjelper i program =) dette program skal IKKE stjele passord ! bare bruke det til og sende mailen. og dette scriptet er KUN for gmail! programmet programeres i visual basic 2008 du trenger BARE og skrive script kode og ønsket navn . etterpå hvis alt er LØST vil jeg sette denne som [LØST] topic name [LØST] hjelper vil få mer info og spm's via PM Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) For å sende mail, bruker du System.Net.Mail. Du må ha adressen til SMTP serveren som gmail bruker, muligens smtp.gmail.com Endret 24. august 2009 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 For å sende mail, bruker du System.Net.Mail.Du må ha adressen til SMTP serveren som gmail bruker, muligens smtp.gmail.com kan du scriptet ville det vært fint om du kunne poste det Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) bruker er textbox3 og pass er textbox4 og emne er textbox1 og melding er textbox2 Endret 24. august 2009 av BendIZZHab Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, det har jeg ingen planer om å gjøre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tror du går litt for fort frem. Start med noe grunnleggende som; Messagebox.show("Hello World") o.l. Google litt etter tutorials for beginners osv, så prøv deg frem. Du vil da etterhvert kunne programmere det meste du ønsker Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Tror du går litt for fort frem. Start med noe grunnleggende som; Messagebox.show("Hello World") o.l. Google litt etter tutorials for beginners osv, så prøv deg frem. Du vil da etterhvert kunne programmere det meste du ønsker jeg er ganske god men:/ ingen tror meg Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da skal ikke dette være noen utfordring for deg å løse selv. Sett deg inn i System.Net.Mail og dette ville tatt deg totalt 15 minutter å lage. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå