poikan123 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) hei jeg har "bestemt" meg for og kjøpe nokia n97 men jeg har noen spørsmål -er det gratis og være på facebook,msn nett osv.. -er det mye feil med den " har sett dette på youtube" -er kamera veldig bra -touchen er den bra eller må jeg kjøpe beskyttelse til skjærmen ? srry for skrivnning ^^ Endret 24. august 2009 av poikan123 Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 hei jeg har "bestemt" meg for og kjøpe nokia n97 men jeg har noen spørsmål-er det gratis og være på facebook,msn nett osv.. -er det mye feil med den " har sett dette på youtube" -er kamera veldig bra -touchen er den bra eller må jeg kjøpe beskyttelse til skjærmen ? srry for skrivnning ^^ 1. Nei, prisene av å være på nett styres av operatøren din og abonnementet ditt, og takseres etter hvor mye du har lastet ned 2. Vet jeg dessverre ikke noe om 3. Kamera: Greit kamera Nokia har funnet frem et fem megapikslers kamera til N97. Dette byr på autofokus, men har ikke blits. I stedet er det utstyrt med en lysdiode. Dette har ulempen at du ikke får like sterkt lys når det virkelig trengs, men har samtidig fordelen at du kan få lys når du filmer med telefonen. Kameramodulen er beskyttet av et lite skyvedeksel. Dersom du åpner dette mens du har tastelåsen på vil kameraet automatisk starte. Alternativt kan du starte kameraet med den dedikerte kameratasten på siden av telefonen. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har hatt min i et par uker. 1. Nei, avhengig av operatøren. 2. Oppgrader til nyeste programvare når du får den. Det er noe småbugs, men ikke mye. 3. Ja, kameraet er bra sammenlignet med mange andre telefoner. Måler seg dog ikke mot ordentlige kameraer. 4. Skjermen er god å trykke på, men den bør beskyttes. Det ligger en plastbeskyttelse på når du kjøper den, den kan helt fint være på videre. Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) har du den tlf? siden jeg er "litt" usikker på det med nettet siden den skal være gangske lik iphone på det der men kan hende jeg tar helt feil men bare spør:) Endret 24. august 2009 av poikan123 Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 men den kan kobles opp til hjemme nett akkurat som iphone skal ikke det gå på hus regningen ikke fra mobilen ?? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 men den kan kobles opp til hjemme nett akkurat som iphone skal ikke det gå på hus regningen ikke fra mobilen ?? Over wifi er det selvfølgelig gratis ja... Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 er wi-fi med på nokia n97 hva er det som er forskjell fra og betale for og gå på nett og bruke wi.fi? Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 kom igjen noen...? Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 er wi-fi med på nokia n97 hva er det som er forskjell fra og betale for og gå på nett og bruke wi.fi? Sier ikke dette seg selv da? Hvis du surfer når du er tilkoblet mobilnettet, så koster det penger. Bruker du ditt eget WLAN hjemme (eller på andre steder du finner et åpent WLAN), så er det gratis. Blir jo på samme måte som en laptop det. Ingen forskjell... Lenke til kommentar
poikan123 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 ok så det er bare og koble seg opp til et nettverk og starte og surfe takk for alle svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå