zlpw0ker Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg bestilte Spartan Total Warrior for 2uker siden hos play.com. Når jeg skulle begynne og spille det så så det helt greit. Så begynte jeg spillet og så titta jeg på den første cutscenen og etter det så kom det en ny cutscene men det henger seg 1 sekund ute i scenen. Noen som har peil hva jeg kan gjøre for og fikse det eller må jeg levere det tilbake? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Prøvd mange ganger? Og kan du ikke hoppe over cutscenen viss det går ann? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 prøvd vel 4 ganger ellerno, jeg får ikke hoppet over den andre scenen nei, men jeg hører de snakker da,det er bare scenen som henger seg.det funker jo på ps3,men et eller annet hindrer det i og gå videre. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) prøvd vel 4 ganger ellerno, jeg får ikke hoppet over den andre scenen nei, men jeg hører de snakker da,det er bare scenen som henger seg.det funker jo på ps3,men et eller annet hindrer det i og gå videre. Samme skjer med meg. Er sikkert 3.0 firmwaren som fucker opp? Sjekket denne: http://www.us.playstation.com/Support/CompatibleStatus Den sier at tittelen henger "during game play", og da har man vel faktisk spilt litt? Endret 11. september 2009 av -iL- Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 er ikke mye tittel for meg der da,kommer inn på spillet osv,men virker for meg at det bare er for ps2 spill,siden jeg har ikke fått det opp på min ps3 spill Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Spartan Total Warrior er en av de PS2 titlene som ikke fungerer på 60 gben. Har testet det ut selv, og spillet fryser etter et par min. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 shitt a.men takk for at du sa det da.da får jeg bare spille det ps2 min,men hadde håpet på og få spartan registrert på min ps3:p Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Spartan Total Warrior er en av de PS2 titlene som ikke fungerer på 60 gben. Har testet det ut selv, og spillet fryser etter et par min. Hvordan vet du det? Står jo at det fungerer sånn halveis på den sony sida? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ja, da fungerer det til det fryser Siden det skjer med flere her som har prøvd regner jeg med at det ikke funerer mer enn i 5 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå