Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Ourasi: Det var en god jobb du gjorde med å legge ut tilbudene i første post! Det gjorde det lett å følge med via mobiltelefonen. Opera mini klarer ikke vise bannere på nettsiden til netshop.

Bare hyggelig! Så posten din tidlig igår om problemet med mobilen og banneren, så hadde deg i tankene helt til slutt-tilbudene var postet :thumbup:

Japp, kudos til trådstarter! =)

Takker, det var litt av en tålmodighetsprøve, men jeg ble meget godt kjent med tilbudene da, jeg husker vel alle varene i hodet enda :whistle:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Da fikk jeg en sweet leveringsbekreftelse fra gårsdagens kjøpegilde: Beyerdynamic DT990 Premium Hi-Fi og MSI Wind DVD brenner Ekstern Slim Line pluss OCZ 16 GB Diesel USB 2.0 Flash Drive blir det koselig å pakke opp imorra.....

Håper jeg rekker å komme over bulken i lommeboka før neste supertirsdag, men ikke la dette stoppe dere om dere planlegger en til neste uke NetShop :innocent:

Lenke til kommentar
Vi har visse prinsipper her i livet, pepsi max smaker høgg, vanlig pepsi også for den sakens skyld. Så da skal ikke colaen min kjøles ned av et pepsi max kjøleskap!

:p

En liten tur på en printshop, eller en tur til en random reklameplakat med en saks, og du hadde hatt akkurat det du var ute etter :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...