MrL Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bestilte meg en Pepsi Kjøleskap til 400 Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men tenkte det hadde vært digg å slippe å gå ned å hente drikke (Faen så lat jeg har blitt) Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bilder når du får det? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøling på 20 grader er vel ikke så kaldt det ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 fett med det kjøleskapet da, hadde det ikke vært for at jeg hadde en fet boks/flaske kjøler som jeg også får dratt med "lovlig" på tg, så hadde jeg kjøpt jeg også. men, har sløst nok penger de siste dagene, 20k på 2 dager er ikke bra... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kanskje kjøpt kjøleskapet å hatt det som kabinett Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bah. Hater når jeg bommer på disse. 2. gangen det skjer.... 10-20 ikke 22-08 Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bestilte meg en Pepsi Kjøleskap til 400 Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men tenkte det hadde vært digg å slippe å gå ned å hente drikke (Faen så lat jeg har blitt) Er litt fristet til å kjøpe en til å ha på kontoret. Bruker alt for mye penger på lunch om dagen så jeg vurderer å lage maten selv. Støyer dette kjøleskapet mye ? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bestilte meg en Pepsi Kjøleskap til 400 Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men tenkte det hadde vært digg å slippe å gå ned å hente drikke (Faen så lat jeg har blitt) Er litt fristet til å kjøpe en til å ha på kontoret. Bruker alt for mye penger på lunch om dagen så jeg vurderer å lage maten selv. Støyer dette kjøleskapet mye ? Tydeligvis så støyer det en del etter å ha lest tidligere poster i tråden. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bestilte meg en Pepsi Kjøleskap til 400 Vet egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men tenkte det hadde vært digg å slippe å gå ned å hente drikke (Faen så lat jeg har blitt) Er litt fristet til å kjøpe en til å ha på kontoret. Bruker alt for mye penger på lunch om dagen så jeg vurderer å lage maten selv. Støyer dette kjøleskapet mye ? Tydeligvis så støyer det en del etter å ha lest tidligere poster i tråden. Som jeg tenkte. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Bilder når du får det? Offcourse Kjøling på 20 grader er vel ikke så kaldt det ? Altså 20 grader mindre en romtemp blir vell kaldt nok for min del Er litt fristet til å kjøpe en til å ha på kontoret. Bruker alt for mye penger på lunch om dagen så jeg vurderer å lage maten selv.Støyer dette kjøleskapet mye ? Man kan alltids få bruk for dette .. . Skal visstnok støye litt ja, noe jeg bryr meg lite om da det umulig kan støye mer enn det viftemonsteret jeg har av PC Endret 25. august 2009 av MrLG Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vært noen fint idag? Ser att det aldri ble noen oppgraderingspakke på I7, mange som ville ha det. Synd det der. Jaja, får vente til neste gang, da skal jeg ha fri fra jobben Håper alle fikk seg noe fint da Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Man kan alltids få bruk for dette .. . Skal visstnok støye litt ja, noe jeg bryr meg lite om da det umulig kan støye mer enn det viftemonsteret jeg har av PC Har desverre fått for lav terskel for støy de siste årene. Får sette inn en 12" papst vifte i det. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vært noen fint idag? Ser att det aldri ble noen oppgraderingspakke på I7, mange som ville ha det. Synd det der. Jaja, får vente til neste gang, da skal jeg ha fri fra jobben Håper alle fikk seg noe fint da Noen som vet når neste "Supertirsdag" blir? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvis du ser på tidligere supertirsdager så har det vært 3-4måneder mellom de, så neste blir sannsynligvis rundt juletider. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jøss, sjekket innleggende til Stian idag, det var ikke mange gitt. Litt forskjell fra forrige gang gitt. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kan vel også nevne at den forrige tråden ble dannet en god stund tidligere i forhold til tirsdagen, i forhold til nå. (Tror ihvertfall dette, correct me if im wrong) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Stemmer det Mondania, sikkert mange som gikk glipp av salget pga dette. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Da syns jeg vi burde få en betydelig rabatt for det...700 poster mindre for målet? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vel, det var ikke den beste supertirsdagen jeg har fått med meg. Hadde noen småtilbud som det var fristende å slå til på, som minnepenn og vifter, men siden jeg ikke kjøpte noen litt "større" ting så var det ikke verdt det med tanke på frakten som kommer i tillegg... Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Er det mange som er intressert i denne oppgraderingspakken ? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=130933 Slår vi oss i sammen kan vi kanskje få et kraftig avslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg