Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går og legger meg nå, så får dere fortsette til 2k innlegg.

 

Fint å ha slike dager en gang i blant, selv om en del av tilbudene ikke var av noe interesse for folk i tråden (inkludert meg). Også herlig at trådstarter hadde skrevet opp alle tilbudene, slik at man kunne se hva som var på salg når. :w00t: Fikk ikke kjøpt noe selv, men gleder meg til neste superdag allerede. :D

 

Skal du svikte oss?? :cry:

Endret av L O G I M A N
Lenke til kommentar
Går og legger meg nå, så får dere fortsette til 2k innlegg.

 

Fint å ha slike dager en gang i blant, selv om en del av tilbudene ikke var av noe interesse for folk i tråden (inkludert meg). Også herlig at trådstarter hadde skrevet opp alle tilbudene, slik at man kunne se hva som var på salg når. :w00t: Fikk ikke kjøpt noe selv, men gleder meg til neste superdag allerede. :D

 

Skal du svikte oss?? :o

Dere hjelper jo ikke til engang da, så ja. :D

Lenke til kommentar
Ærlig talt dette har ikke noe med tilbud og gjøre, dette kaller jeg være snill mot meg, ok du får 200 kroner off på en laptop til 7k ! omg for et tilbud...

 

Nei må nok litt mere ned en 3-4%...

Hm. De hadde en laptop som var satt ned fra sju og et halvt til seks tusen kroner, det er da litt mer enn to hundre kroner i rabatt? :)

Lenke til kommentar

Jaja, ser frem til neste gang det er webshophor , hvis det skjer de nærmeste ukene så satser jeg på nytt CPU, HK og RAM. Hvis ikke så går jeg den dyrere veien for å oppgradere.

Tenkte den gamle maskinen skulle overta min døde server.

Det var gøy så lenge spenningen varte men nedtur at jeg ikke kom i mål da jeg hadde alt for store forhåpninger.

 

Takk for morsom tirsdag allesammen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ble ikke noe på meg denne gangen, selv om det var veldig nærme.

 

Får håpe på noen billige Intel X-25M Gen2 SSDer neste gang, da skal jeg åpne opp lommeboka..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...