Tosha0007 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det var pc'en stian sa Link til innlegget? Kva type pc var det snakk om? Endret 25. august 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det Ja. Men lykke til med å poste 800 poster på to timer da. 400 innlegg pr. time = 6 innlegg pr. minutt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14256331 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kun 845 innlegg så langt jo. Forteller litt om tilbudene da (når det var forventet 2000 innlegg). Var ikke forventet, men jeg utfordret dere =) Jeg har jo en liten premie til en heldig om det skulle gå! (kanskje det drysser en trøstepremie eller to også) Ikke det at jeg har avslørt den enda, men her kommer den! http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=124456 Legger også til at vi kommer nok til å ha et lite oppsamlingstulbud fra kl. 20.00 til 23.59! Alle produktene kommer ikke til å komme med her, men det kan hende det kommer noe nytt! Hilsen Stian - NetShop.no Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det Var vel snakk om en Packard Bell Dot ja. Netshop kunne slått litt meir på stortromma Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Husker den gangen de var store problemer med serveren(e) og det ble rabatter på store (hele?) nettbutikken. Husker Komplett sin supermandag hvor de hadde litt problemer i starten. Da kom kommentarer ganske kjapt på at "la andre som kan slike dager, ta seg av det". Jeg var likevel godt fornøyd med hardware-salget på komplett sin dag. Husker ikke hva som manglet, men det var en ting som "plaget" meg litt. Gleder meg til Netshop sin neste supertirsdag, og håper på et langt større fokus på hardware. Da håper jeg på markedets billigste Intel SSD, samt god pris på i5/i7 HK med tilhørende RAM og CPU. Kan gjerne slenge på et stilrent kabinett fra Lian Li der også. *lage ønskeliste til neste supertirsdag* Det virket som om den skulle komme i løpet av "kort" tid? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det Ja. Men lykke til med å poste 800 poster på to timer da. 400 innlegg pr. time = 6 innlegg pr. minutt. Ingenting er umogleg når diskusjon.no brukarane slår på stortromma Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kun 845 innlegg så langt jo. Forteller litt om tilbudene da (når det var forventet 2000 innlegg). Var ikke forventet, men jeg utfordret dere =) Jeg har jo en liten premie til en heldig om det skulle gå! (kanskje det drysser en trøstepremie eller to også) Ikke det at jeg har avslørt den enda, men her kommer den! http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=124456 Legger også til at vi kommer nok til å ha et lite oppsamlingstulbud fra kl. 20.00 til 23.59! Alle produktene kommer ikke til å komme med her, men det kan hende det kommer noe nytt! Hilsen Stian - NetShop.no Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slutt å whine, de arrangerte det, det var flott. EOD imo. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Åhhh hadde vært herlig å få en gratis bærbar pc edit: leif Endret 25. august 2009 av sureup Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 store minuset med komplett sin var vell at de ikke samlet ordrene Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Forrige salget til Komplett var jo helt rått. 50% på 4870 x2 blant annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slutt å whine, de arrangerte det, det var flott. EOD imo. What, du vil ikke ha PC? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 store minuset med komplett sin var vell at de ikke samlet ordrene Utan tvil, her er verkeleg Netshop to hestehovud føre... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det Var vel snakk om en Packard Bell Dot ja. Netshop kunne slått litt meir på stortromma Haha, det er nå bedre enn ingenting. Jeg sier gjerne Ja takk til en slik. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 800 innlegg til premien. Vi kan glemme PC'en nå. PC'en??? Var det snakk om PC dersom me klarte det Var vel snakk om en Packard Bell Dot ja. Netshop kunne slått litt meir på stortromma Haha, det er nå bedre enn ingenting. Jeg sier gjerne Ja takk til en slik. Jepp. Sier ikke nei takk til en gratis PC. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Slutt å whine, de arrangerte det, det var flott. EOD imo. Nå er mange av oss nerder, men ikke all kritikk er whine. Jeg oppfatter det meste som meldinger om forventninger og forbedringspotensiale. Ingen som sier at dagen er bajs (noen mener kanskje det. Ikke hørt så mange hate tirsdager, but I don't like mondays.) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Åhhh hadde vært herlig å få en gratis bærbar pc edit: leif word Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Nei, men er utrolig slitsomt å lese om hvor mange som klager på prisene om igjen og om igjen... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 store minuset med komplett sin var vell at de ikke samlet ordrene Utan tvil, her er verkeleg Netshop to hestehovud føre... komplett sa det ikke var mulig med deres løsning, kanskje om de spør netshop pent får de leid en tekniker eller 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg