MrPancake Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop Høres veldig bra ut Kansje jeg også kan få kjøpt meg noe da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøleskap, da kunne jeg jo likeså handla på elkjip. +1. Men det kjøleskapet var stilig da. Nei, for pepsi er noe herk i forhold til EKTE cola Jeg har kjøpt et slikt pepsi max kjøleskap på en tideligere Super Tirsdag, og dama elsker pepsi max! Så ho er kjempefornøyd med å ha det fullt av pepsi max bokser til en hver tid. Kalde blir det også Anbefales? Hadde jo vært herlig å ha et eget kjøleskap for brus. Lenke til kommentar
ggp11h Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 dæven da gikk det masse penger idag :O Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 De forter seg å legge inn ordre, så blir disse også rettet manuelt =) Heey, nice. Da var disken fra forrige tilbud i kassa til riktig pris! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop Uansett er det et morsomt tiltak. Dere kan godt ha supertirsdag litt oftere, hehe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop De som ikke turte å kjøpe pga. prisfeil da? De forter seg å legge inn ordre, så blir disse også rettet manuelt =) Er vel for sent å kjøpe varer som har gått ut på tid nå da? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 satt klar med 10 høvdinger som skulle brukes i dag på tv og ps stæsj.. men endte opp med ingenting.. blæh.. følte prisene ikke var så explosive som de kanskje burde være, og for min del så var det ikke ås mye som frista meg. forrige gang jeg gikk amokk på noe slikt var da ps.no solgte 8.9" acer bærbar til 1995,- kjøpte 5stk, som jeg senere har gitt vekk i presang , eller solgt til venner. slike explosive priser ønsker jeg å se... Lenke til kommentar
Shorty86 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) fikk denne emailen nå Din ordre har blitt kansellert. Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes. har ikke bedt om det Endret 25. august 2009 av Shorty86 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva har folk kjøpt i løpet av dagen? Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 CRAP!! Når jeg skal ha handlet de siste rundene får jeg bare fullpris når jeg går inn på tilbudet deres. Er vel ikke bare meg det gjelder? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 fikk denne emailen nå Din ordre har blitt kansellert. Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes. har ikke bedt om det Det er nok bare vi som slår sammen ordre, hvis du har flere. Om ikke det er et utgått produkt, så er det "no worries" Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes det var bra tilbud i dag. Fikk meg en Popcorn A Hour til en serdeles rimelig pris 1695 kr. Ellers kan jeg annbefale Verimant Pro Charger EC877 med 4 stk 2500mah Oppladbare AA batterier. Koster kun 10kr noe somer et kupp og batterien og laderen virker helt fint Noen som vet om denne skjermen er noe tess?21,5" LCD T2210HD Kjøpte selv denne skjermen for et par dager siden. Er veldig fornøyd, ingen døde piksler. Det jeg ikke liker er Glossy kant rundt skjermen, men selve skjermen er heldigvis matt. Tekst kan bli litt smått pga høy oppløsning, men det er nok en vanesak. Til film og spill er den perfekt Det følger kun med VGA-kabel, så du må kjøpe DVI-separat. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Leser du lengre opp så jobbes det med å endre prisene, fiskekongen. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Damn... gått glipp av alle tilbudene idag! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva har folk kjøpt i løpet av dagen? Ikke noe. :!: Lenke til kommentar
amartinsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Argh, svogers skulle også hatt en storbox til disker, er mulig å få 2 istedenfor 1? Stian? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hva har folk kjøpt i løpet av dagen? Ikke noe. :!: Legg merke til det jeg spurte om: Hva har folk kjøpt i løpet av dagen? Endret 25. august 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 I dag kjøpte jeg ingenting til meg selv... Men kjøpte Z5500 for en kamerat Lenke til kommentar
Shorty86 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 fikk denne emailen nå Din ordre har blitt kansellert. Dersom du ikke selv har bedt om dette, er årsaken sannsynligvis at produktet er utgått og ikke lenger kan skaffes. har ikke bedt om det Det er nok bare vi som slår sammen ordre, hvis du har flere. Om ikke det er et utgått produkt, så er det "no worries" hadde 2 ordre inne så var nok det Lenke til kommentar
fiskekongen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Ok, da legger jeg inn ordre allikevel Noen som har peil på om denne skjermen er noe tess? Fujitsu Siemens 26" Wide LCD SL3260W Ellers er jeg oppe i dette: i7 2,66hz DO 1,5Tb disk OCZ 6Gb DDR3 1600Hz Noen vifter 800w Mist PSU Endret 25. august 2009 av fiskekongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg