L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøleskap, da kunne jeg jo likeså handla på elkjip. +1. Men det kjøleskapet var stilig da. Nei, for pepsi er noe herk i forhold til EKTE cola Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dooh jeg har vært i Gibraltar i hele dag, så jeg har ikkje fått med meg noen av tilbudene Er det for sent å ønske seg et fotokamera kit? Canon 500D Kit Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hadde vært lekkert om de laget en større modell for 4x1,5l. skulle fått hedersplass sidenav pcn Lenke til kommentar
texaco Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Okei men det var god runde Fikk med meg i7, 6gb ram og strømforsyning. Nå blir det å jakte på et godt hovedkort ( forsikitg liten +1 på x58 HK ? ) Endret 25. august 2009 av texaco Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Ah, ser det jeg og, diNovoen er 990 i handlevognen... Meh! Edit: Ang. ordrepris. EDIT2: Fixed. Endret 25. august 2009 av Revolution Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dooh jeg har vært i Gibraltar i hele dag, så jeg har ikkje fått med meg noen av tilbudene Er det for sent å ønske seg et fotokamera kit? Canon 500D Kit Jepp, er for sent nå. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) +Knallbra kjøleskap!! +Og billig 26" !!! Endret 25. august 2009 av nordemoniac Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dooh jeg har vært i Gibraltar i hele dag, så jeg har ikkje fått med meg noen av tilbudene Er det for sent å ønske seg et fotokamera kit? Canon 500D Kit De siste tilbudene har kommet. Så det er nok i seneste laget. Se førstepost for tidligere tilbud Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det kjøleskapet har jeg Det er faktisk ganske tøft Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøleskap, da kunne jeg jo likeså handla på elkjip. +1. Men det kjøleskapet var stilig da. Nei, for pepsi er noe herk i forhold til EKTE cola Jeg har kjøpt et slikt pepsi max kjøleskap på en tideligere Super Tirsdag, og dama elsker pepsi max! Så ho er kjempefornøyd med å ha det fullt av pepsi max bokser til en hver tid. Kalde blir det også Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jaja, da ble det 8gb ram og en 140mm vifte på meg. Ikke de helt store tilbudene i dag Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop De som ikke turte å kjøpe pga. prisfeil da? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg vil bare få si at jeg synes det er veldig bra at netshop gjennomfører slike dager som det her Selv om jeg ikke fikk kjøpt noe selv i dag, var det mange gode tilbud jeg ville slått til på om jeg hadde hatt råd. Håper dette ikke var den siste supertirsdagen dere arrangerte, for den slo virkelig an blant oss forumfolk! (som man kan se på aktiviteten i tråden) Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Noen som vet om denne skjermen er noe tess? 21,5" LCD T2210HD Og dette minnet? OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel Er det gode kjøp? skal bygge ny I7 pc snart. men ikke overklokke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop Litt? Men gleder meg til oppfølgeren. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop Hadde vært fint med et reint hardware salg. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Så dette var de siste tilbudene som ble lagt ut? Noen fra netshop eller lignende som kan bekrefte at dette er siste timen med tilbud ? Hei Ja dette er "siste rest". Beklager litt problemer med priser etc - vi retter det opp manuelt for de som har fått feil priser. Har hatt litt tull med web og systemer dessverre. Vi lover også å komme sterkere tilbake med en oppfølger om ikke så lenge, med litt mer fokus på PC-komponenter etc. - litt for lite av det i dag dessverre. Svenn Aage, Netshop De som ikke turte å kjøpe pga. prisfeil da? De forter seg å legge inn ordre, så blir disse også rettet manuelt =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg synes dere hadde mange fine tilbud i dag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Argh! Jeg gikk glipp av EEE 1005HA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg