Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OCZ Vertex 30GB (ønsker flere til raidet, ellers så skjønner jeg godt at folk vil ha x-25m g2) og 24" skjermer til en rimelig penge, dvs lavere enn Kompletts 1495,- atm.

 

+1 :new_woot:

ønsker meg og disse OCZ Vertex til Raid 0 oppsett

+ denne kjøleren med AM3 fester-->http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=115854

til en langt rimeligere pris.

hmmm..hadde vel endt opp med å kjøpe alt til ny pc ifra Netshop (15-20.000 hadde det fort blitt)

Endret av hotjo
Lenke til kommentar
Netshop ! ATTENTION PLEASE :closedeyes:

 

Skal ikke se bort fra et lite dykk i lommeboka hvis denne http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=130933 oppgraderingspakken kommer til en litt for hyggelig pris.

Vel og merke etter kl 16:00 da jeg sannsyneligvis sitter i møte uten å kunne snike meg inn på Supertirsdagen :cool:

 

PS: Andre forslag til oppgradering mottas med takk.

 

+1

+1 :thumbup:

 

Ja, count me in x 2 :new_woot:

 

Jeg har to PCer som jeg skulle hatt oppgradert, og den pakken kunne jeg tenkt meg.

Lenke til kommentar

hmmm, jeg har skaffet meg en X25-M gen.2 allerede. Trenger ikke sånt mer.

Men det dukker sikkert opp noe annet jeg har lyst på. Eneste som er litt irriterende er at salget foregår på dagtid, det harmonerer ofte dårlig med jobb.

 

1,8" SSD PATA-disker er det dårlig med hos Netshop, det trenger jeg virkelig. Håper de har noen sånne på salg imorgen, selv om det nok er litt urealistisk.

 

Ohhhh, kjempetilbud på Windows7-lisenser hadde vært supert!! Hvis dere starter med pre-sale av slike til en latterlig lav pris blir jeg glad =)

Endret av newman221
Lenke til kommentar
I svarte... og så jeg som alt har snopt inn det jeg trengte av nytt data- og musikkutstyr tidligere i måneden...

 

Vel, trenger ny trådløs ruter til september, så et kjekt tilbud på f.eks en D-Link DIR-655 hadde passet meg bra (evt. et salig tilbud på DIR-855).

Samt et trådløst-n usb-kort (gjerne med 64-bits støtte ut av esken).

 

Tips! D-link DIR-825 er også en fin, ny kandidat med quad-band uten dilldallet til DIR-855.

 

Kunne godt tenke meg et knalltilbud på DIR-825!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...