Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, slettet ordren jeg hadde inne for OCZ obidasin rammen de hadde tidligere. Etter nærmere ettersyn leverer ikke denne rammen helt det jeg skal ha i det nye oppsettet mitt :/.

Huff, på hvilken måte lever de ikke opp til forventningene ?

Da jeg så rammen, var det en 20-30 sec igjen. Så det ble en skikkelig impuls bestilling.

Fant i ettertid veldig lite info om rammen, og var egentlig bare oppmerksom på litt høy CAS. Var nevnt tidligere i tråden at mest sannsynlig er vanlig value ram, kanskje i samme klasse som gold. Men etter å ha googla litt på jobben før jeg dro hjem var det vist en del som ikke var helt overbevist, samt at de var litt sære på klokking.

Fant en review på tysk som hadde testet ut G.skill, dominator, obidasin og mushkin. Hvor på obidasin datt i bunn =(. (leter etter linken i dette øyeblikk, )

Er vel egentlig smak og behag kanskje. Så jeg valgte derfor kansellere, og heller bruke litt mere penger på ram som er godt uttestet.

Lenke til kommentar
Ram klokking på Ci7 er oppskrytt og helt unødvendig. Du har så mye minnebåndbredde at du bader i det.

Du tenker på minnet tidligere ? Jeg har dem i handlekurven og jeg har ikke tenkt å få mer uta v rammen ved klokking (kun ved prossessoren) .Ønsker ikke kjøpe dyrere ram jeg ikke vil ha noe nytte av uansett. Gah! hva skal en uvitende impulsiv kjøper gjøre! ( :p )

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt den fargen på Lian Li-kabinettet:
Lian Li Miditower, Aluminium, Sort

Egenskaper

Farge : Sølv

Tenkte B'en betydde black, men ble usikker. De selger det jo også på Microplex-siden for 831,- på lagersalg. ;)

Hm, bør avklares synes jeg. Har har bestilt den, men avbestiller glatt om det ikke er svart.

Jeg skulle også gjerne sett en test av det, men finner ingenting. Er det noen som har dette kabinettet som kan si noen ord? Først og fremst ang. plass.

Lenke til kommentar
enten er det nå kl 19 som er siste, eller så er det kl 20, står 10 timer med tilbud, så jeg tror og håper siste er 20-21...

10-11 - 1 time

11-12 - 2 timer

12-13 - 3 timer

13-14 - 4 timer

14-15 - 5 timer

15-16 - 6 timer

16-17 - 7 timer

17-18 - 8 timer

18-19 - 9 timer

19-20 - 10 timer

Er den siste nå, dessverre.

Lenke til kommentar
kjøpte ic7 prosessor på timesalg og ble usikker på om ett fornuftig HK og kjøpe. kommer sikkert ikke noen på timesalg og må kjøpes i etterkant

De har jo Asus P6T SE ute til 1495 som ukens tilbud, om du synes det er greit å ikke ha mulighet for SLI, og bare crossfire.....

Ikke nubbsjans om vi får 2000 innlegg i dag, hehe

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt den fargen på Lian Li-kabinettet:
Lian Li Miditower, Aluminium, Sort

Egenskaper

Farge : Sølv

Tenkte B'en betydde black, men ble usikker. De selger det jo også på Microplex-siden for 831,- på lagersalg. ;)

Hm, bør avklares synes jeg. Har har bestilt den, men avbestiller glatt om det ikke er svart.

Jeg skulle også gjerne sett en test av det, men finner ingenting. Er det noen som har dette kabinettet som kan si noen ord? Først og fremst ang. plass.

B står for black ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...