myhken Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Var rett før jeg gikk for dockingstasjonen, før jeg kom på å ha lest om denne: http://www.hardware.no/artikler/icybox_ib-110stus2-b/70932 Men med frakt er det bare 30 kroner forskjell da. Jeg som bor i Larvik kan hente hos Netshop. Men selvsagt, 30 kroner billigere hos MPX sendt hjem, er mer enn 30 kroner spart siden jeg må regne bensin og bompasseringer Lenke til kommentar
DGN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Bah, slettet ordren jeg hadde inne for OCZ obidasin rammen de hadde tidligere. Etter nærmere ettersyn leverer ikke denne rammen helt det jeg skal ha i det nye oppsettet mitt :/. Huff, på hvilken måte lever de ikke opp til forventningene ? Da jeg så rammen, var det en 20-30 sec igjen. Så det ble en skikkelig impuls bestilling. Fant i ettertid veldig lite info om rammen, og var egentlig bare oppmerksom på litt høy CAS. Var nevnt tidligere i tråden at mest sannsynlig er vanlig value ram, kanskje i samme klasse som gold. Men etter å ha googla litt på jobben før jeg dro hjem var det vist en del som ikke var helt overbevist, samt at de var litt sære på klokking. Fant en review på tysk som hadde testet ut G.skill, dominator, obidasin og mushkin. Hvor på obidasin datt i bunn =(. (leter etter linken i dette øyeblikk, ) Er vel egentlig smak og behag kanskje. Så jeg valgte derfor kansellere, og heller bruke litt mere penger på ram som er godt uttestet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ram klokking på Ci7 er oppskrytt og helt unødvendig. Du har så mye minnebåndbredde at du bader i det. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Supertirsdag må avsluttes med skikkelig harware tilbud! Come on! Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Får ikke kontakt. Er netshop nede atm? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ram klokking på Ci7 er oppskrytt og helt unødvendig. Du har så mye minnebåndbredde at du bader i det. Du tenker på minnet tidligere ? Jeg har dem i handlekurven og jeg har ikke tenkt å få mer uta v rammen ved klokking (kun ved prossessoren) .Ønsker ikke kjøpe dyrere ram jeg ikke vil ha noe nytte av uansett. Gah! hva skal en uvitende impulsiv kjøper gjøre! ( ) Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Skjønner ikke helt den fargen på Lian Li-kabinettet: Lian Li Miditower, Aluminium, SortEgenskaper Farge : Sølv Tenkte B'en betydde black, men ble usikker. De selger det jo også på Microplex-siden for 831,- på lagersalg. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Linser til Canon..... Enten Sigma eller Tamron ultrazoom.... -Tet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Får ikke kontakt. Er netshop nede atm? Fungerer fint her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) PC'en min er på tilbud jo. EDIT: Var ikke den likevel. Men de ligner da. :!: Endret 25. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Håper på noe god saker nå! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det gjør jeg også Blir dette siste? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Skjønner ikke helt den fargen på Lian Li-kabinettet:Lian Li Miditower, Aluminium, SortEgenskaper Farge : Sølv Tenkte B'en betydde black, men ble usikker. De selger det jo også på Microplex-siden for 831,- på lagersalg. Hm, bør avklares synes jeg. Har har bestilt den, men avbestiller glatt om det ikke er svart. Jeg skulle også gjerne sett en test av det, men finner ingenting. Er det noen som har dette kabinettet som kan si noen ord? Først og fremst ang. plass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det gjør jeg også Blir dette siste? Jepp. Lenke til kommentar
amartinsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hvordan er Samsungs Ecogreen sammenlignet med WDs grønne serie? Har god erfaring med vanlige Samsungdisker, litt blandet med WDdisker. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 enten er det nå kl 19 som er siste, eller så er det kl 20, står 10 timer med tilbud, så jeg tror og håper siste er 20-21... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 kjøpte ic7 prosessor på timesalg og ble usikker på om ett fornuftig HK og kjøpe. kommer sikkert ikke noen på timesalg og må kjøpes i etterkant Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 enten er det nå kl 19 som er siste, eller så er det kl 20, står 10 timer med tilbud, så jeg tror og håper siste er 20-21... 10-11 - 1 time 11-12 - 2 timer 12-13 - 3 timer 13-14 - 4 timer 14-15 - 5 timer 15-16 - 6 timer 16-17 - 7 timer 17-18 - 8 timer 18-19 - 9 timer 19-20 - 10 timer Er den siste nå, dessverre. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 kjøpte ic7 prosessor på timesalg og ble usikker på om ett fornuftig HK og kjøpe. kommer sikkert ikke noen på timesalg og må kjøpes i etterkant De har jo Asus P6T SE ute til 1495 som ukens tilbud, om du synes det er greit å ikke ha mulighet for SLI, og bare crossfire..... Ikke nubbsjans om vi får 2000 innlegg i dag, hehe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Skjønner ikke helt den fargen på Lian Li-kabinettet:Lian Li Miditower, Aluminium, SortEgenskaper Farge : Sølv Tenkte B'en betydde black, men ble usikker. De selger det jo også på Microplex-siden for 831,- på lagersalg. Hm, bør avklares synes jeg. Har har bestilt den, men avbestiller glatt om det ikke er svart. Jeg skulle også gjerne sett en test av det, men finner ingenting. Er det noen som har dette kabinettet som kan si noen ord? Først og fremst ang. plass. B står for black ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg