SilentNET Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, du gir deg ikke Theo? Det eneste jeg virkelig kunne tenkt meg her i dag er ikke med på salg grunnet "leveringsproblemer" :/ Jaja, prisen er såpass god uansett til vanlig også, at det nok blir kjøp så snart noen faktisk får diskene på lager. Mener selvfølgelig X25-M her. Frister litt med GTX285 også, men det er såpass nært med lansering av GT300 nå at det ville vært galskap å kjøpe "forrige" modell Prisen er heller ikke veldig bra sammenlignet med kort fra ATi, eller andre GTX285 kort. Black edition utgjør ikke store forskjellen fra billigste GTX285 fra Prisguiden (som koster det samme som tilbudskortet). Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 God plass i det kabinettet? Støynivå? Osv.. Jeg lurer på det samme, særlig hvor høy/stor CPU-kjøler man kan få plass til. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har vært masse fine tv'er men ingen med: Full hd 100hz under 6k 40"+ dvb-c Kjøper på sekundet hvis dere klarer å skvise ut det de gangene som er igjen nå. Støtter denne Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, du gir deg ikke Theo? Det eneste jeg virkelig kunne tenkt meg her i dag er ikke med på salg grunnet "leveringsproblemer" :/ Jaja, prisen er såpass god uansett til vanlig også, at det nok blir kjøp så snart noen faktisk får diskene på lager. Mener selvfølgelig X25-M her. Frister litt med GTX285 også, men det er såpass nært med lansering av GT300 nå at det ville vært galskap å kjøpe "forrige" modell Prisen er heller ikke veldig bra sammenlignet med kort fra ATi, eller andre GTX285 kort. Black edition utgjør ikke store forskjellen fra billigste GTX285 fra Prisguiden (som koster det samme som tilbudskortet). Det blir jo litt det samme med SSD-en, siden gen2 er i ferd med å komme på lager. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har samlet opp -i7 920 -OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel (9.9.9.24) -MIST 800 Håper bare på et x58 kort så er jeg i mål! Men begynte litt å fundere på rammen, er denne verdt pengene ? Har ikke helt fulgt med i timen ang OCZ sine minnemoduler. Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, du gir deg ikke Theo? Det eneste jeg virkelig kunne tenkt meg her i dag er ikke med på salg grunnet "leveringsproblemer" :/ Jaja, prisen er såpass god uansett til vanlig også, at det nok blir kjøp så snart noen faktisk får diskene på lager. Mener selvfølgelig X25-M her. Frister litt med GTX285 også, men det er såpass nært med lansering av GT300 nå at det ville vært galskap å kjøpe "forrige" modell Prisen er heller ikke veldig bra sammenlignet med kort fra ATi, eller andre GTX285 kort. Black edition utgjør ikke store forskjellen fra billigste GTX285 fra Prisguiden (som koster det samme som tilbudskortet). Det blir jo litt det samme med SSD-en, siden gen2 er i ferd med å komme på lager. Jeg snakker da selvfølgelig om gen 2 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 * LG 42" PQ6000 ...Til 5000 Kroner Denne Tv'n hadde passet! Produktnummer: 42PQ6000 Vi prøver igjen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 skjønner ikke hvorfor dem ikke kjører på med noen pakkeløsninger på tv og oppgraderingspakker eller noe på pc, her kan enn jo sette prisen drastisk ned og tjene enda mer penger... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Dårlige saker... Får vell være optimist å satse på en Samsung F1/F2 1 TB eller 1.5 TB neste time. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tilbud på PS3 Slim maybe? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vedder på at vis vi klarer 2000 poster så får den heldige vinneren en CD-holder eller en CPU-kjøler til Socket A Neida, kan jo ikke klage. Det er bra de finner på ting som dette, men jeg synes tilbudene før har vært mye mer å skryte av. Kompletts superdag var jo og langt bedre (til nå ihvertfall, den siste storen timen er ennå ikke omme!) Lenke til kommentar
hotjo Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva slags CPU-kjølere kan man regne med å få plass til i det Lian-Li-kabinettet som dukket opp nå? Thermalright TRUE Copper + ei 120 vifte skulle gå greit.! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 * LG 42" PQ6000 ...Til 5000 Kroner Denne Tv'n hadde passet! Produktnummer: 42PQ6000 Vi prøver igjen Anbefaler du ingenting denne gangen da, Giallorossi? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hehe, du gir deg ikke Theo? Det eneste jeg virkelig kunne tenkt meg her i dag er ikke med på salg grunnet "leveringsproblemer" :/ Jaja, prisen er såpass god uansett til vanlig også, at det nok blir kjøp så snart noen faktisk får diskene på lager. Mener selvfølgelig X25-M her. Frister litt med GTX285 også, men det er såpass nært med lansering av GT300 nå at det ville vært galskap å kjøpe "forrige" modell Prisen er heller ikke veldig bra sammenlignet med kort fra ATi, eller andre GTX285 kort. Black edition utgjør ikke store forskjellen fra billigste GTX285 fra Prisguiden (som koster det samme som tilbudskortet). Det blir jo litt det samme med SSD-en, siden gen2 er i ferd med å komme på lager. Jeg snakker da selvfølgelig om gen 2 Hadde gen2 kommet her hadde ca. halve forumet kjøpt, det er jeg sikker på Lenke til kommentar
Jan-Vidar Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Kompaktkameraene har ligget under lagersalg til samme prisen i hele dag. Mest sannsynlig i flere uker. Ikke særlig imponerende. Endret 25. august 2009 av Jan-Vidar Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ser dårlig ut dette for meg. Ingenting denne timen heller.. Lurte litt på et par 1.5TB-disker, men er usikker på behovet. Kan jo bytte noen av diskene i serveren ut? Speile jævelskapen... Men hvordan får man fylt opp 1,5 TB? Det er jo enormt mye plass :-) Har veldig lyst på en rimelig 24" full-hd, god kvalitet skjerm.... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Anbefaler du ingenting denne gangen da, Giallorossi? Haha, You Remember Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kompaktkameraene har ligget under lagersalg til samme prisen i hele dag. Ikke særlig imponerende. eid Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kompaktkameraene har ligget under lagersalg til samme prisen i hele dag. Ikke særlig imponerende. Ofte pleier det å være slik at de selger noe for blodpris (Og later som det er tilbud) mens de har noen virkelig gode tilbud (hvor de sikkert selger på tap). Går nok opp i opp. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Timestilbudet på XFX GTX285 står oppført med feil pris 3 095 i handlevogn (ikke 2699,- som i tilbudet) Blir dette ordnet før varene sendes ? Endret 25. august 2009 av lurerpaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg