Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

er det mulig å endre en ordre i etterkant uten å slette hele ordren?

ser at kabinettet jeg bestillte er feil og at det ikke er inne på lager på en god stund, og vil helst ikke gå glipp av tilbudene jeg allerede har bestillt...

Tipper de fikser slikt om du sender mail til dem. De pakker jo alt i en sending så lenge du merker med TIMESALG uansett.

har selvfølgelig merket alt med TIMESALG, regner med at de alt i 1 kolli, selv om det er noe de ikke har på lager nå.

da er det ikke noe problem da, blir vel ikke sendt før i starten av neste mnd, hvis de får det på lager innen da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør som The Ghost og hjelper til med å få 2000 innlegg :whistle:

Kom med tilbud på i7 uppgrade da :D

Bare jeg som ser feilen i den pakken?

Så det rett etter at jeg hadde posta :p det følger liksom med trippel sett RAM til i5, fail. Redigerte det bort til fordel for i7 uppgraden.

Lenke til kommentar
todda7 du vet tilfeldigvis ikke om viper sine 1600Mhz 7-7-7-20 er value eller gode micron brikker ?

sorry ot men hjelper jo på 2k innlegg :p

Nei dessverre, datt av lasset når det kommer til slikt for en liten stund siden. Kan tippe det er value brikker. Evnt. dårlige micron.

Det er litt dumt at Ecoversionen av 1,5TB disken kun er 5400 RPM ....

5400 RPM er poenget med en lagringsdisk iaf =) Stille, kald, og minst like rask som en eldre 7200 RPM!

Men ikke like rask som 7200RPM 1,5TB ny :)

Lenke til kommentar
har selvfølgelig merket alt med TIMESALG, regner med at de alt i 1 kolli, selv om det er noe de ikke har på lager nå.

da er det ikke noe problem da, blir vel ikke sendt før i starten av neste mnd, hvis de får det på lager innen da...

Send mail og hør med dem hvordan de løser det. De har sikkert nok å gjøre i dag, men jeg tipper du vil få svar før de sender noe pakke iallefall. Merk mail med ordrenummer..

Eneste som hadde vært bedre enn 3.5" 5400 disker til lagring er 5.25" 5400 disker :D

Tenk så store de hadde blitt? Og TENK så treige ytterst på platen!?

Treige? Regner du vinkelhastighet, noe lesehodet bør forholde seg til, går det langt raskere når dette området brukes...

Lenke til kommentar

Send mail og hør med dem hvordan de løser det. De har sikkert nok å gjøre i dag, men jeg tipper du vil få svar før de sender noe pakke iallefall. Merk mail med ordrenummer..

får ta det i kveld/natt, må stikke nå :(

regner med at de uansett ikke får tatt alt i dag, så det går nok bra :)

Lenke til kommentar
Eneste som hadde vært bedre enn 3.5" 5400 disker til lagring er 5.25" 5400 disker :D

Tenk så store de hadde blitt? Og TENK så treige ytterst på platen!?

Treige? Regner du vinkelhastighet, noe lesehodet bør forholde seg til, går det langt raskere når dette området brukes...

Tenk søketid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...