Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 2000 poster? Kom ann, la oss si 3000 Har forferdelig lyst på Intel X25 80GB Gen2. Tenkte jeg skulle kjøpe meg 3, men synes prisen er litt stiv. Noen som kan helpe? Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har de stoppa å lage MIST 1000W? Ser de har 650W rev4. Er 800W utgaven også det? Kan ikke finne noe info om den er rev 3 eller 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Logitech Desktop diNovo Mini Norsk Skulle hatt denne jeg men kan vel bestille den utenom og skrive timesalg på slik at det blir sendt ilag med det andre? Dette lurte jeg på også? Har en del småting jeg skulle hatt utenom det jeg har handlet på timesalget. Kan jeg merke det timesalg og få det samsendt? Hvis de varene ikke er på timesalg, så kan du nok ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Det blir ingen Intel Gen 2 disker, grunnet leveringsproblemer. På grunn av hardware bug tidligere. Endret 25. august 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes 800-Watteren var et dårlig tilbud, husker at jeg fikk min 1000-watter til samme pris (1000kr). Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Logitech Desktop diNovo Mini Norsk Skulle hatt denne jeg men kan vel bestille den utenom og skrive timesalg på slik at det blir sendt ilag med det andre? Dette lurte jeg på også? Har en del småting jeg skulle hatt utenom det jeg har handlet på timesalget. Kan jeg merke det timesalg og få det samsendt? Hvis de varene ikke er på timesalg, så kan du nok ikke gjøre det. Kanskje Stian kunne svare på det hvis han er her enda?? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg ga 500 for 600W MIST på Supertirsdag for et par år siden. Det var nok et bedre tilbud enn 800W til tusenlappen, ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mener å huske at det ha gått helt fint før. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 følger kablene med mist strømforsyningen eller må man kjøpe de i tillegg? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Logitech Desktop diNovo Mini Norsk Skulle hatt denne jeg men kan vel bestille den utenom og skrive timesalg på slik at det blir sendt ilag med det andre? Dette lurte jeg på også? Har en del småting jeg skulle hatt utenom det jeg har handlet på timesalget. Kan jeg merke det timesalg og få det samsendt? Hvis de varene ikke er på timesalg, så kan du nok ikke gjøre det. Kanskje Stian kunne svare på det hvis han er her enda?? Det går fint. Du kan gjøre det når det ikke er timesalg også. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 - Gode og stillegående vifter, 120mm eller 80mm Da kan du like godt handle på Datakjeden, de selger Noctua NF-R8 for 106 kr og Noctua NF-S12B FLX til 144 kr. Regner ikke med at Netshop smeller til med 30 % rabatt eller mer på sine vifter. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 følger kablene med mist strømforsyningen eller må man kjøpe de i tillegg? Følger med. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Synes 800-Watteren var et dårlig tilbud, husker at jeg fikk min 1000-watter til samme pris (1000kr). Stemmer vel det, var vel sist sommer en gang hvis jeg ikke husker helt galt, var faktisk en av få ganger jeg måtte ha noe når tilbudet ble lagt ut Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Logitech Desktop diNovo Mini Norsk Skulle hatt denne jeg men kan vel bestille den utenom og skrive timesalg på slik at det blir sendt ilag med det andre? Dette lurte jeg på også? Har en del småting jeg skulle hatt utenom det jeg har handlet på timesalget. Kan jeg merke det timesalg og få det samsendt? Hvis de varene ikke er på timesalg, så kan du nok ikke gjøre det. Kanskje Stian kunne svare på det hvis han er her enda?? Det går fint. Du kan gjøre det når det ikke er timesalg også. Oki. Gjør et forsøk ihvertfall jeg da. edit: Ops! VM i quote Endret 25. august 2009 av Confuser Lenke til kommentar
Stream Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 følger kablene med mist strømforsyningen eller må man kjøpe de i tillegg? Det følger med kabler. Jeg trengte bare å bruke rundt halvparten av dem i min maskin (med 4 hd'er, 2 x dvd, 8800gt skjermkort og 3 vifter). Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Liker godt at Netshop har oppgitt stepping på prosessoren, men man får vel knapt C0 lenger? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det går helt fint å skrive timesalg på andre varer også. Tenk på det som et kodeord som betyr at du ikke vil at denne ordren skal behandles før timesalget er over og at alle dine åpne ordrer da skal benahdles/sendes sammen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 har brukt mist i et par maskiner selv og ender altid med kabler til overs, synest de er ganske generøse på kablene når de kunne lagt med mye mindre og solgt de andre utenom. Lenke til kommentar
DGN Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 i7 920 er på tilbud nå igjen jau, se det rett etter posten min =D. Har lagt til denne på min nye ordre =D Noen som har noen formening om de obidasin brikkene som netshop hadde tidliger. Har ikke funnet så mye info om de Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Logitech Desktop diNovo Mini Norsk Skulle hatt denne jeg men kan vel bestille den utenom og skrive timesalg på slik at det blir sendt ilag med det andre? Dette lurte jeg på også? Har en del småting jeg skulle hatt utenom det jeg har handlet på timesalget. Kan jeg merke det timesalg og få det samsendt? Hvis de varene ikke er på timesalg, så kan du nok ikke gjøre det. Kanskje Stian kunne svare på det hvis han er her enda?? EDIT: Takk Xell, fint forklart! Noen som lurer på noe annet? Spør Xell /Stian Endret 25. august 2009 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg