Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg god pris på Samsung 1,5 TB 5400RPM S-ATA2 32MB

HD153UI Ecogreen F2

Det må være skrivefeil på Netshops sider da 153UI har 16 Mb. Håper det er 154UI med 32 MB de får inn.

Det stemmer det, men jeg bryr meg lite om det er 16MB eller 32MB cache på diskene pga dem skal brukes i en filserver med Raid 5 så da er effektforbruk og støy viktigere enn ytelsen.

Jeg kunne også tenkt med ett 4GB DDR3 kit til god pris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere får gjøre det godt igjen senere med å kjøre supertilbud på disse gjenom ukens tilbud eller noe slikt. Regner med den første som kan levere mengder av disse til en god pris kan stikke av med samtlige gjerdesitterne her inne mtp SSD, inkludert meg.

+1

Tror det ville blitt en del kjøpere da. Gjerne 160GB varianten også :)

Lenke til kommentar
Siden den bare var satt ned en hundrelapp, venter jeg og ser om det kommer noen 24" i 16:10 format utover dagen :)

Ja, jeg mener at Netshop på SUPERTIRSDAG må klare å slå Komplett sitt tilbud på BenQ 2411HD til 1495,-

Burde ikke være no problem det, vil jeg tro :)

Selv om den er 16:9, så kjøper jeg 2 stk om den kommer til en god pris :)

Lenke til kommentar
Dette gjelder vel kun gammel firmware, seagate erstatter defekte disker og kan også hjelpe til med recovery :)

Lykke til med den. Etter uendelige purringer og 4 mnd har de enda ikke plukket opp min disk og ikke svart de siste 2-3 mnd på mail.

Stay away!

Så vidt jeg vet er det ingen som har opplevd problemer med disse diskene etter at det kom firmwareoppdatering. Så selv om det var svært mange problemer med den første batchen av denne modellen, så er det ingen grunn til å holde seg unna dem nå.

Jeg har selv 5 av disse diskene stående i raid5 i en server som står på 24/7. Har hatt dem i snart et halvt år nå, uten antydning til problemer.

Lenke til kommentar
Mon tro om jeg går for illuminated, er redd jeg ikke kommer til å like lave taster :S

vi har fått disse til de stasjonære på jobb og er et fabelaktig tastatur :D

varierte meninger om, har en god del slike her, jeg virkelig hater å bruke dem.

andre liker de...

Lenke til kommentar
Dette gjelder vel kun gammel firmware, seagate erstatter defekte disker og kan også hjelpe til med recovery :)

Lykke til med den. Etter uendelige purringer og 4 mnd har de enda ikke plukket opp min disk og ikke svart de siste 2-3 mnd på mail.

Stay away!

Så vidt jeg vet er det ingen som har opplevd problemer med disse diskene etter at det kom firmwareoppdatering. Så selv om det var svært mange problemer med den første batchen av denne modellen, så er det ingen grunn til å holde seg unna dem nå.

Jeg har selv 5 av disse diskene stående i raid5 i en server som står på 24/7. Har hatt dem i snart et halvt år nå, uten antydning til problemer.

har 16stk som jeg kjøpte i desember i fjor, har ikke hatt noe problemer med de.

kontaktet seagate om de hadde noen spesielle tips for oppdatering av raid noe de svarte raskt på og fikk oppfølging i ettertid om det gikk ok.

Lenke til kommentar
hvorfor funker ikke netshop sitt supertirsdag på mobilen :wallbash:

masse møter og styr resten av dagen, får ikke sjekket tilbudene :cry:

men, hvor blir det av min Acer Aspire L5100 Athlon 64 X2 5000?

kunne virkelig tenkt meg en slik...

Oppdaterer førsteposten så fort jeg kan, og så lenge jeg kan, håper du ser denne da... Og beklager forsovelsen idag, alltid vrient å høre vekkerklokka etter bare to timers søvn..... :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...