Gjest Anonym konto Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Jeg vil gjerne bli administrator på låst skole-pc. Vi har alle fått utlevert helt nye pc-er. Disse får vi til odel og eie når vi går ut av vidregående. Jeg vil gjerne innstalere ny nettleser og msn. Jeg kommer til og bruke den hjemme like mye som på skolen. Vi betaler selv egenanndel på rundt 800,- og jeg føler at det ikke er helt riktig hvis de skal bestemme alt som skal skje på den... Hva må jeg for å bli administrator? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det jeg gjorde med min var å tilbakestille BIOS(står i manualen), reformatere og legge inn nytt OS. Noe du også kan gjøre, er å tilbakestille BIOS, for så å sette maskinen til å boote fra USB-pinne, og deretter bruke et live OS og "hacke" passordet derfra. Et slikt live OS kan f.eks være backtrack, man finner mange guider på nettet til hvordan man gjør dette. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Algific: fikk lastet ned og gjort alt jeg skulle. Men jeg får feilmeling om at den ikke finner passordet når jeg kjører den... Hva er problemet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 dette er i strid med forumets regler og tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg