Egil87 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå blir det enklere å rekke hjem til middag i Ironforge. Les mer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Goblin og Worgen er nye raser, ikke klasser. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvis ragnaros kommer tilbake, må de lage en remake av sulfuras! Den har jo epic utseende! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ser faktisk ikke helt jævlig ut, og jeg føler faktisk en bitteliten lyst for å starte igjen... skamme seg. Stikker og tar en veeeldig kald dusj nå. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Om du hadde vært sjef I et firma så hadde nok du også melket et produkt som skaffer gode inntekter Litt mer ontopic. Jeg gleder meg. lvler nå en druid og selv om jeg bare har en lvl 80 fra før, så blir det kjedelig med de samme questa og områdene. Blir spennende med noe nytt Selv skal jeg garantert lage meg en Goblin Mage. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I alle fall kommer de med nytt innhold i spillet og tar ikke en EA: Nytt: 2 bokstaver og 1 bukse! Løp og kjøp i dag for 200 kr. Ja det er EA taktikken i et nøtteskall, ta betalt for ting som andre selskap gir ut som en "content patch" uten å ta seg ekstra betalt. Angående ekspansjonen. Synes det virker litt spennende dette og skal bli interesangt å se hvordan de tar i bruke phasing teknologien. Den var jo meget interesang brukt i Northrend og ga følelsen av progresjon, håper man får en episk questlinje alla "Veteran of the wrath gate" man hadde i Northrend med phasing og hele sulamitten. Eller overtagelsen av The shadow vault i Icecrown som og benyttet seg av phasing teknologien. Mye spennende de kan bruke den til, og spennende at de tar den i bruk på terreng og. Blir spennende hva de får til med dette i alle fall. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja jeg vet det, men hvor lenge kommer de til å gjøre det? blir det slik som everquest og lignende? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eller Final Fantasy som har gått siden rundt 1985? Så lenge de klarer å fornye spillet for vær utgivelse eller ekspansjon ser jeg ikke noe problemer i det. Derimot om de begynner å gi ut samme innholdet om og om igjen uten å fornye seg blir jeg litt mer irritert. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 fikk litt trua på wow igjen.. men så fant jeg ut at de gjør en del forandringer jeg IKKE liker. f.eks Tauren paladin. Shaman til alliance og paladin til horde var en av grunnene til at jeg sluttet med WoW i første omgang. i mine øyner har Blizzard ødelagt dette spillet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Og glem ikke Rogue tauren da, hvordan klarer du å få en 700 pounds tauren til å "vanish" helt uten videre? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noe nytt eller får vi se enda mer miljøvennlig resirkulering? Når får Greenpeace og co sin stand i WoW? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vel for å si det slik, Azeroth har ikke sett en slik forvandling siden imploderingen av Sunwell som separerte Kalimdor i de 3 kontigentene kalt Northrend, kalimdor og Eastern Kingdom. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er så sykt fristende å begynne med WoW igjen når slikt blir announca, men jeg vet med sikkerhet at det fucker opp livet mitt TOTALT, så jeg skal aldri begynne med dette dopet igjen Uansett, de som ikke kjøper cataclysm, får de de gamle sonene i azeroth eller de nye? eller blir de gjort om gradvis? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Uansett om man kjøper ekspansjonen eller ikke så blir Azeroth forvandlet av "The cataclysm" når den intrer, dvs at alt blir forandret. Men man trenger ekspansjonen for å få tilgang til de nye områdene som Uldum f.eks og den "høyere" sonen av "The Barrens". Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Herregud, jeg hadde nettopp avsluttet mitt gamecard subscription for og slutte med wow, men så får jeg denne nyheten midt i trynet! Må starte igjen når det kommer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Prøvde å begynne igjen når forrige expansion kom, men jeg var rett og slett lei. Denne gangen leser jeg listen over changes med en eneste stor "meh". Nå begynte jo jeg i US Open Beta, da, så jeg har tross alt spilt en god stund... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tipper jeg kommer til og begynne med WoW igjen etter denne pakken slippes ut. Høres bra ut, men kommer til og savne alle de gode stundene jeg hadde i azeroth i starten av wow hvor de myldra av tusenvis av folk rundt på de 2 kontinentene som i dag er TOTALT FORLATT. Lurer dog på hvordan oppleg det blir for de som starter nye chars når hele dritten er et stort krater med lava. På traileren ser du hele Auberdine byen med innkeeper og hele pakka blir totalt ødelagt av sprekker i bakken og brennende lava. Men en ting som gjør, og har gjort meg pissed siden tbc er at hver eeeeneste gang man har klart og holde seg våken til 4 på morran for og raide, og så for og gå på skolen 3 timer etterpå, og til god nytte for og sitte igjen med et ny polert best ingame gear full spekka tier og hele pakka, så neida rekker verken og bruke det eller brife rundt i stormwind med gearet før det kommer patch og whoops så var det nye tiers og here we go again.... Du tror du endelig kan begynne på skolen igjen og chillen på wow, så kommer det pokkern meg nye ting hver gang du har bortimot alt det beste. Komemr nok til og kjøpe cataclysm, levle 85 få tiers og slutte så fort det har gått 2 uker og nye gears. BLÆÆÆH ! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 De vil ta i bruk phasing teknologien sin mer i denne patchen samt spillere i en annen fase i questen blir "fargemerket" hvilken fase de er i. Azeroth blir brukket og forandret men mye av forandringene vil og komme gradevis ettersom man går frem i questene. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er så sykt fristende å begynne med WoW igjen når slikt blir announca, men jeg vet med sikkerhet at det fucker opp livet mitt TOTALT, så jeg skal aldri begynne med dette dopet igjen Hva med litt selvdisiplin? Selvom man spiller WoW går det an å moderere seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg