Jubalong Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei, har hatt 2 stk D-link produkter det siste året og sliter med det samme problemet på begge. Produktene er DSL-2741B og DIR-655. Begge dropper bare ut, og man får ikke kontakt selv med kabel. Man er nødt til å ta strømmen for å få begge opp igjen. Uholdbart i lengden selvfølgelig. DSL-2741B finner jeg heller ingen eventuell oppdatering for firmware på hjemmesiden til d-link, mens DIR-655 har jeg lastet inn 1.21 da jeg har lest at den er av de mest stabile. Hvordan er deres inntrykk av D-link produkter? Har jeg bare vært ekstremt uheldig, eller er det noe ræl? Mvh Jubalong - smått oppgitt Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Mitt intrykk av D-link produkter er i beste fall varierende. Kjøper ikke D-link senere. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 D-Link er i mine øyner et jalla merke. Nei hold deg til Linksys når det gjelder trådløst utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå