Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Error ved pålogging XP (Fresh innstall)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne er litt morsom, som jeg faktisk var borti for en mnd og to siden. Det går ikke å starte i failsafe og prøve å logge inn der ifra heller. Årsaken er så vidt jeg vet at den prøver å logge på et forhåndssatt domene, som da ikke finnes. Løsningen jeg brukte var å benytte en annen winxp innstallasjonscd. Hadde vært morsomt om noen andre hadde en skikkelig løsning på dette.

Lenke til kommentar
Denne er litt morsom, som jeg faktisk var borti for en mnd og to siden. Det går ikke å starte i failsafe og prøve å logge inn der ifra heller. Årsaken er så vidt jeg vet at den prøver å logge på et forhåndssatt domene, som da ikke finnes. Løsningen jeg brukte var å benytte en annen winxp innstallasjonscd. Hadde vært morsomt om noen andre hadde en skikkelig løsning på dette.

Enste andre alternativet jeg har til dvd, er da å laste ned.... og uansett med linja jeg sitter på tar det kanskje en uke...

Lenke til kommentar
I innlogings vinduet, får du opp noe domene valg der? og kan du isåfall velge lokal pålogging?

Hvis ikke.. aner ikke jeg noe løsning i farta :p

Ok, skal teste det når jeg får tid.

Men har en annen datamaskin, der jeg har vert nødt til å bytte ut all HW untatt HDD. det gikk fint, men når jeg skal logge på kommer dette opp:

2169707.jpg

Det er liksosm greit, men problemet er at når jeg skal aktivere, klarer den ikke å skaffe tilgang til internett. datamaskinen står med en kabel rett inn i internett boksa, men klarer plutselig ikke å få nett. Noen som vet om en måte å komme seg rundt, eller fikse det, sann at jeg kan aktivere skikkelig? Har kode og alt sann, men den vil plutselig bli aktivert på nytt..

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Siden du sier du har bytta det meste av HW, så er nok problemet at du mangler drivere til nettverkskortet.. i dette tilfellet ville jeg nok lagt inn windows på nytt, siden xp ikke er så veldig glad for at mye deler blir byttet, kan lett oppstå div feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...