Howard Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 De to gigantene er klare til å samarbeide om produksjon av Blu-ray-spillere og andre relaterte produkter. Les mer Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vell, er ikke særlig fan av Sharp, men blir sikkert bra Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Sammarbeid mellom disse to har jo fungert sålangt (Pioneers LCD-tver). Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvilke merke eller logo vil det da komme på produktene? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Pioneer vil jeg tro, i alle fall high-end. Mye sterkere merke enn Sharp. Pioneer laget i alle fall geniale DVD-spillere, bare så synd at de har gitt seg med det de er aller best på, nemlig TV-er. Tar nok litt tid før vi får en «ny Kuro». Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Pioneer eier 66% av selskapet så da blir det vel Pioneer som står utenpå. Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Sharp er aktiv med å finne partnere for tiden. Blu-ray med Pioneer, LCD med Sony Lenke til kommentar
plaank Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg liker dette! Det er bra de japanske gigantene samarbeider, fremfor at alle konkurrerer. SHARP lager mange knallgode produkter, som kan bli enda bedre med Pioneer's ekspertise. Og motsatt, naturligvis. SHARP/Sony samarbeidet på LCD fronten vil nok også kun bære fine frukter for oss som er forbrukere. Jeg har vært en stor fan av produktene til både Pioneer og SHARP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg