Novec Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Dan Mepham på Hardware Analysis har litt bedre peiling på grunnleggende elektronikk enn de fleste av oss, og har så lang skrevet tre deler på sin guide til halvlederfysikk: Semiconductor Physics, Part 1 Semiconductor Physics, Part 2 Semiconductor Physics, Part 3 Det er jo ganske greit å vite hvordan maskinene våre faktisk fungerer - kanskje vi kan plukke opp et og annet overklokkingstips også? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 må nok skuffe deg Novec, men jeg har faktisk vist om disse artiklene lenge nå.. 8) men må støtte deg på det du sier.. utrolig intresant, og ganske nyttig viten faktisk.. (og jeg er 15 år) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 må nok skuffe deg Novec, men jeg har faktisk vist om disse artiklene lenge nå.. 8) Lenke til kommentar
Novec Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Del tre var relativt ny da jeg la ut linken, og da tenkte jeg det var like greit å linke til de to foregående også. Forøvrig er det interessant lesning for de som ikke frekventerer Hardware Analysis også. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Den var jo bare helt rå da!! LOL Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis noen kunne ha lagd en oversatt version så hadde jeg kanskje orket å lest den, eller så minner den alt for mye om fysikktimenen mine Og til dere som begynnte med den :old:-tingen= STFU. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvis noen kunne ha lagd en oversatt version så hadde jeg kanskje orket å lest den, eller så minner den alt for mye om fysikktimenen mine Og til dere som begynnte med den :old:-tingen= STFU. Jeg kritiserte ikke tråden eller innholdet i den, jeg bare refererte til det han andre svarte. Måtte bare vise det bildet:P Passa lissom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå