Simon Aldra Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Å fange øyeblikket er ingen heksekunst. Men det krever trening. Les mer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Finfin artikkel, Simon! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Tusen takk, det varmer å høre.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Interessant. Leser gjennom senere. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fint at Akam lar brukere få lov å poste artikler. Tusen ganger mer interessant enn nyheter om firmwareoppdateringer. Praktiske fototips er det mangel av i arkivet på Akam. Lenke til kommentar
detstoreeplet Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette var bra! En godt skrevet og innformativ artikkel! Stå på! :-) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Dette var en interessant artikkel, som var svært god. Firmware-oppdateringer kan være spennende nok de, men da må det nok angå mitt kamera. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ja, morsomt å lese slike artikler ..innholdsrik, fin informasjon. RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Igjen, takk. Jeg tar det som et kompliment at det ikke har kommet noen klager enda. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Fint at Akam lar brukere få lov å poste artikler. Tusen ganger mer interessant enn nyheter om firmwareoppdateringer. Praktiske fototips er det mangel av i arkivet på Akam. +1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Føyer meg inn i listen, dette var veldig bra skrevet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg tar det som et kompliment at det ikke har kommet noen klager enda. Så lenge var Adam i Paradis ... Som det allerede nevnt, så er det en fin artikkel. Du har en del gode tips, samtidig som du forteller om dine preferanser. Det er et par ting jeg ville gjort anderledes. En del avsnitt virker for korte slik at det går utover flyten. Og du bruker "pokker" litt mange ganger Særlig den i siste avsnitt skurrer. Tom Endret 24. august 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg har ikke brukt ord og/eller uttrykk som ville ført til straffeansvar dersom jeg fremførte de angelsaksiske versjonene i Storbritannia foran en Bobby, så med tanke på min etniske minoritetsbakgrunn (jeg er nordlending) syns jeg vi skal være fornøyde, Tom. Men jeg ser poenget ditt. TGB; Endret 24. august 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 2 * "pokker" må da være lov. La ikke merke til dette før Tom påpekte det. Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det meste er sagt Simon, men dette var meget nyttig og informativ lesning (måtte lese hele etter å ha lest 1. avsnitt). Stå på! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 En nordlending som ikke bruker kraftigere uttrykk enn "pokker" i dagligtale, ville jeg STRAKS tatt med til legen! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 fin og underholdende artikkel Simon! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Veldig bra skrevet. Nyttig og informativt! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Det meste er sagt Simon, men dette var meget nyttig og informativ lesning (måtte lese hele etter å ha lest 1. avsnitt). Stå på! Cliffhenger. En nordlending som ikke bruker kraftigere uttrykk enn "pokker" i dagligtale, ville jeg STRAKS tatt med til legen! Dette er ikke dagligtale. Dersom jeg sto foran deg og forklarte hvordan jeg ville gjort noe ville jeg brukt en del språk. fin og underholdende artikkel Simon! Takker. Veldig bra skrevet. Nyttig og informativt! Takk. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Utrolig god artikkel! Masse å lese på, og en helt ny idè for meg innen foto. Hadde vært tøft å prøvd på en artikkel engang. Flere slike guider er topp for meg som er ung, og ikke lovende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg