mirakeke Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hei! for en liten tid tilbake så installerte jeg Windows 7 for og teste litt. jeg la inn drivere og alt virket "Ok" (Prøvde ikke og spille noen spill i denne perioden) for noen uker siden så gjikk jeg tilbake til Vista64 og installerte alle drivere og oppdaterte windowsen. Probleme skjer som oftest da jeg starter Grid eller Unreal tournement 3. men jeg merker også at maskinen kan til tider lagger noe syyykt i windows. windows foreslår at jeg må oppdatere grafikk driverne. men jeg har prøvd mange forskjellige og finner ingen som funker noe bedre. Det eneste spillet som funger feil fritt er Cs 1.6, kan nevne at jeg kun har tilgang på de 3 spillene som nevnt. oppdatering: Hvis jeg klarer og trykke Ctrl+alt+delete og rekker og kutte prossesen i dette tilfeldet Unreal tournement 3. så slipper jeg blue screen eller at pcn henger seg! jeg får da opp en melding som sier at driveren har sluttet og fungere. "Display driver stopped responding and has recovered, display driver atikmdag stopped responding and has successfully recovered." Håper noen kan komme med tips og innspill! Maskinvare: Antec 1200 Q9550 4gb Crosair dominator (pc 8500) Asus p5q-e 850 W power supply ATI 4780x2 2x hardisker på 1tb Endret 24. august 2009 av mirakeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå