raybrul Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har meget lyst på en samsung tv (46" klassen) siden disse har fått mykje skryt for bildekvaliteten sin, men eg er bekymret for input lag på dei.. finnes det en samsung tv med forbløffende bra bildekvalitet som også er god til gaming ?? Helst under 15 000 kr.. Har vurdert sony tv, men dei sliter med lysproblemer, og eg føler at bildekvaliteten er noke lavere på sony sine modeller kontra samsung sine (fra det eg har lest) Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det viktigste med en skikkelig gaming tv er at den har lavt input lag. Dessverre er det en del Samsung modeller som produserer i overkant mye av dette. Edge led serien er vel den verste, men B6 serien er vel ikke helt super den heller. Lenke til kommentar
raybrul Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Kva med A8 serien ?? den skal vel ha ok inputlag, og bra bildekvalitet (men ikkje fullt så bra som LED tv...) Einaste eg er litt usikker på er om den blanke flaten på TVen blir plagsom... stuen har vindu og skyvedør av glass ut mot et fellesområde her eg bur.. har ikkje vært sol her mens eg har budd her, så kan ikkje bedømme solforholda akkurat... men er en smule bekymret.. Kan dette bli et stort problem ??? finner ikkje så mangen alternativer til den samsungen, til 12000 kr.. det må bli sony V5500, men er bekymret for clouding.. er denne bedre enn sony W4500 og W4000 ??? skal jo være oppfølger, men har lest enkelte erfaringer som sier at kvaliteten har gått ned! Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Sony lager fremdeles veldig gode tv-er, men det har vel vært noe clouding episoder. W4500 hadde 10 bits panel og W5500 har et 8 bits panel. Dette har absolutt ikke noe å si siden 10 bit blir en gimmick man rett og slett ikke trenger. Fordelen med W4500 er at den har langt mindre input lag enn W5500. Siden du er redd for et blankt panel så blir det uansett vanskelig for deg å leve med en Samsung. Lenke til kommentar
raybrul Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Korleis blir V5500 (ikkje W5500) i forhold til W4500 då ? har den 100hz'en mykje å sei ? V5500 skal vel være oppfølger til W4500 (eller er det W4000? ), så det burde være en bedre TV, men har lest om erfaringer som motseier dette... input lag på en V5500... har du konkrete tall på denne i forhold til W4500 og W4000 ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå