EnLigther Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei alle sammen! Jeg lurer på om det finnes noen løsning på problemet med å streame undertekst til xbox 360? Jeg har prøvd TVersity og ffdshow, men det funker ikke. Håper noen glupske hoder kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) for real? googlet litt, og skal visstnok gi undertekster. Må teste dette takk for tipset Endret 27. august 2009 av intox_neb Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) funket det? Endret 27. august 2009 av simentp Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Tipp topp tommel opp, det funker som bare det! Og så er det 10 ganger så lett som TVersity, som i tillegg krevde 90% av maskinens kapasitet. Tusen takk for tipset evgeny.. ahh, endelig....... Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg sliter litt med at det hakker og stopper opp når jeg ser film. Noen som har en løsning på det? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg sliter litt med at det hakker og stopper opp når jeg ser film. Noen som har en løsning på det? hvis du er trådløst tilkoblet kan det være årsaken. Bruk kabel (hvis mulig)og det ordner seg vel? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Eneste problemet jeg har med PS3 Media Server er at jeg kun får stereolyd Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Støtter ps3 media server avspilling av x264 og mkv? Får det til med tversity, men det lagger med 720p og 1080p selv når både bærbar og xbox er kablet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Støtter ps3 media server avspilling av x264 og mkv? Får det til med tversity, men det lagger med 720p og 1080p selv når både bærbar og xbox er kablet. streaming foregår med pcen sin cpu og gpu så det er bra å ha en skikkelig kraftig pc for å streame HD. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har lurt på det, nemlig fordi min bærbare klarer å kjøre et blu-ray image 20GB+ 1080p helt greit og har ihvertfall ingen problemer med å spille av 720p. Men hvis jeg har forstått riktig så konverterer maskinen filen "on the fly" til et format xbox 360 forstår hvis filtypen ikke støttes. H.264 og MPEG-4 støttes ifølge Wikipedia av xbox 360 men jeg har allikevel problemer med denne filtypen... windows mediasenter - (windows 7) Vil ikke spille i det hele tatt. Tversity - spiller av men lagger Dette foregår på et kablet nettverk på en d-link dir 635 router. Kanskje jeg heller burde koble en minnebrikke rett inn i boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå