Gå til innhold

The Guy With The Invisible Gun (XHA1 + SgPro + AME2!)

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg kjøpte meg Canon XHA1 for noen år siden, skulle jeg teste ut kameraet, og lagde en liten videosnutt hvor jeg filmet en kamerat av meg. Han gikk rundt med et usynlig gevær og lekte soldat. hehe.

Så kjøpte jeg meg SgPro adapter til kameraet, og lagde en ny testfilm. Denne gangen bestemte vi oss for å lage en liten film om denne gutten med det usynlige våpenet. Historien var slik at gutten fantaserte om at han var en soldat i en actionfilm, og dermed lagde sin egen fantasifulle krigs-verden. Vi fikk en del views og folk likte gutten med den usynlige gunneren :)

Så skaffet jeg meg Action Movie Essentials 2, og vi lagde nok en ny film. Denne gangen var det stor fokus på eksplosjoner, flammer, røyk o.s.v. Etter en uke med After effects og redigering ble det ferdige resultatet lastet opp til Youtube. Du kan se filmen her:

PS. Anbefaler at du klikker deg inn på Youtube-linken og ser filmen i fullskjerm med HD oppløsning og HØY lyd :)

Og hvis du vil følge med videre på alle film-prosjektene jeg legger ut på Youtube, så kan du f.eks subscribe ved å trykke deg inn på Youtube-kontoen min :)

mvh

Anders!

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk! :)

Veldig morsomt det med den kortfilmen jeg la ut på vimeo.com, fordi det var egentlig kun ment som en test for adapteren jeg hadde kjøpt. Men det ble til at jeg skrev et lite manus og det ble en liten kortfilm ut av det :) Er veldig fornøyd med alle tilbakemeldingene og kommentarene på den siden! Mer av hva jeg hadde trodd.

Jeg legger stadig vekk ut nye filmer på youtube. Både kortfilmer, tester med kameraet, tester med after effects o.s.v :) Så hvis du vil se mer så kan du f.eks subscribe på kanalen min på youtube. Youtube.com/Andyax

mvh

Anders!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...