GoldenBoys Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har en Ford Mondeo 1997 ghia automat som nylig har fått ett problem. Når jeg starter fra 1.gir begynner den å "hoste" og man føler at den ikke yter det den skal i forhold til turtallet, kjenner også at bilen rykker og skjelver litt når dette skjer. Merker også at ytelsen er dårligere også når jeg kommer i 3-4 gir. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Kanskje, skal se nærmere på de imorgen. Hvis ikke blir det verkstedet neste. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Det var vannsamling ved pluggene, skapte sikkert noe krøll, ble ok igjen etter jeg fjerna vannet og rensa pluggene Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kan bli overslag, av vann der. Pass på at pluggkablene dekker skikkelig over så du slipper vann der. Nye plugger ga jeg 202kr på ford for 14 dager siden til mondeo, så det kan jo være en ide å bytte de og. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ah ok, will do Lenke til kommentar
Virion Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Enda billigere på mekonomen. Betalte 15 Per stykk til en eller annen bil her om dagen. Med 30prosent rabatt da. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Enda billigere på mekonomen. Betalte 15 Per stykk til en eller annen bil her om dagen. Med 30prosent rabatt da. Ja, men nå er det jo forskjell på plugger og. 50kr stykk er ikke dyrt for plugger "garantert" 60 000km. Ser mekonomens billigste alternativ er 4 for 390kr. Så billigere er de ikke enn min Ford forhandler iallefall (Kverneland Drammen) Endret 25. august 2009 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå