diry Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Må ha en stasjonær pc fra kr 4000-6500. Skal brukes til internett, word etc, men lite spilling. Evt se noe hd film. Har sett på noen demomaskiner hos komplett,blant annet denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=417569 . Ønsker meg en maskin med et bra hovedkort, slik at jeg kan oppgradere denne senere, hvis jeg ønsker, og bør helst ha med Os. Ønsker helst ferdigbygd pc. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Den her holder for deg. Senere kan du oppgradere til en bedre Prosessor, mer/bedre ram og evt et bedre skjermkort. Resten av PCen bla strømforsyningen holder høy klasse. Lenke til kommentar
diry Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Hvilke av de får jeg mest pc for pengene? så litt på den du anbefalte jernboss, men er fortsatt litt usikker. hva er forskjellen på skjermkortene? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvilke skjermkort? oO Lenke til kommentar
diry Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Asus Radeon HD 4850 VS Radeon HD 4830 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) 4850 er bedre enn 4830, så enkelt er det. Endret 24. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvilke av de får jeg mest pc for pengene? så litt på den du anbefalte jernboss, men er fortsatt litt usikker. hva er forskjellen på skjermkortene? Den du har sett på er satt opp med 2stkHD4850, så det er et gaming-oppsett. tenker du gaming tar du den fremfor den jeg foreslo selvsagt. Personlig hadde jeg da kanskje gått for denne? Lenke til kommentar
diry Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 jeg valgte å bestille den jeg hovedsakelig gikk for. Men vil nok ta ut det ene skjermkortet og bruke det hvis jeg får lyst til å prøve meg på å bygge en pc. Håper bare den demopc'en ikke klikker eller noe.. Jeg så også litt på den siste du anbefalte, jornboss, så bra ut den også. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå