hei_det_er_robin Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å få satt opp e-post på mobilen.. Har prøvd oppsettet på opheim.com, men det funker ikke.. Får feilmeldingen: Generell: System feil. Prøv igjen. Tenkte jeg skulle bruke min home.no mail-konto. Har satt opp slik: Tilgangspunkt: Netcom GPRS Wap min epost adresse: [email protected] utg. e-postserver: pop.home.no Send Melding: Straks Send kopi til deg selv: Nei Inkluder Signatur: Nei Brukernavn: robinkarlsen Passor: >Passordet mitt< Innk. e-postserver: pop.portalen.no Postkassetype: POP3 Sikkerhet: av Sikker pålogg. (APOP): På Får ikke dette til å funke.. Vil få det til fordi jeg har sendt noen programmer på mail og vil ha de på telefonen.. Får jo ikke lastet ned *.jar filer uten PCSuite eller ved mail.. På forhand takk!! Lenke til kommentar
3650 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan jeg sette opp e-postkontoen min på mobil? jeg har Hotmail. Håper på svar. Lenke til kommentar
CelT Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 person1: Wap-GPRS-punkt kan du ikke bruke, då må lage en GPRS-kobling for data. Snakk med netcom kundeservice eller sjekk insttruksjonene på hjemmesiden deres. person2: hotmail kan ikke brukes mener jeg da de ikke tilbyr tilgang via POP3-server, et alternativ er wap-grensesnittet deres men tror ikke du kan lagre noen filer fra epost med det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå