Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir utseende nedentil forandret ved mye sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '8' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Her fosser det inn med seriøse innlegg, regner med ingen har noe svar på dette.

Du har da fått svar?

Det forandrer seg ikke for godt, men for en kortere periode. Som flygende rektum sa, selv om han ikke tenkte over det: "Det blir slappere for jenter over lengre tid. Det la jeg merke til på en av eksene mine.

Men da begge mistet sexlysten i en periode og gikk i gang igjen, var hun faktisk strammere igjen."

Mao.: Etter ett opphold uten penetrering, så føles det trangere igjen enn det gjorde før. Også kalt: Midlertidig.

Det betyr dog ikke at ting blir slappere og slappere i all evighet (alder spiller inn her, da, men..), og det trekkes sammen etterhvert, hvor mye avhenger av tiden man venter. Man kan også trene opp noen muskler i underlivet som man kan stramme slik at det virker trangere, osv.

Dessuten tviler jeg på at du ser forskjell, men man kjenner det vel alltids om man ikke har hatt sex på en stund, ting føles trangt, og man skal deretter ha seg en runde nr. to. Det er ikke på langt nær like trangt da.

Sånn?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Her fosser det inn med seriøse innlegg, regner med ingen har noe svar på dette.

Du har da fått svar?

Det forandrer seg ikke for godt, men for en kortere periode. Som flygende rektum sa, selv om han ikke tenkte over det: "Det blir slappere for jenter over lengre tid. Det la jeg merke til på en av eksene mine.

Men da begge mistet sexlysten i en periode og gikk i gang igjen, var hun faktisk strammere igjen."

Mao.: Etter ett opphold uten penetrering, så føles det trangere igjen enn det gjorde før. Også kalt: Midlertidig.

Det betyr dog ikke at ting blir slappere og slappere i all evighet (alder spiller inn her, da, men..), og det trekkes sammen etterhvert, hvor mye avhenger av tiden man venter. Man kan også trene opp noen muskler i underlivet som man kan stramme slik at det virker trangere, osv.

Dessuten tviler jeg på at du ser forskjell, men man kjenner det vel alltids om man ikke har hatt sex på en stund, ting føles trangt, og man skal deretter ha seg en runde nr. to. Det er ikke på langt nær like trangt da.

Sånn?

Hehe, såklart kjære deg. Men tror du bør lese selve spørsmålet først, da jeg spurte om utseendet på underlivet. Ikke om hvordan musklaturen inne i en jentes vagina forandrer seg ved sex.

Men har fått svar på spørsmålet, så saken er biff.

Lenke til kommentar
Hehe, såklart kjære deg. Men tror du bør lese selve spørsmålet først, da jeg spurte om utseendet på underlivet. Ikke om hvordan musklaturen inne i en jentes vagina forandrer seg ved sex.

Men har fått svar på spørsmålet, så saken er biff.

:ermm:

Kos deg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...