Gå til innhold

GTA4:Three Leaf Clover, bankraner oppdraget, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Tok fram GTA4 her om dagen og skjønner nå hvorfor jeg la det fra meg sist gang. Jeg er rimelig stuck på oppdraget Three Leaf Clover, der man skal rane bank. Har spilt det en haug med ganger med dauer hver gang.

Hva bør man gjøre når man kommer ut av banken og inn i det første smuget? Plaffe ned snuten med Sniper? granater?

Har kommet meg ut av dette smuget et par ganger og ned mot en tbaneundergang. Der nede er det så sinnsykt mye snut at jeg dauer hver gang. På alle andre missions funker hagle bra innendørs, men her går det heller dårlig.

Noen bra tips på taktikk for dette missionet?

For ordens skyld så spiller jeg på ps3...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hehe! Har akkurat gjort det samme som deg. Tatt opp GTA 4 for å spille det igjennom.

Kom til morgen i dag frem til "Three Leaf Clover"-oppdraget.

Første forsøk så kom jeg meg ut av banken, forbi smugene, gjennom togbanen og ut i gata på ny. Eneste feilen jeg gjorde på vei tilbake, var at jeg prøvde å kjøre direkte til hjemmet, som inkluderer en kjøre tur over bruen. Da møtte jeg 1-2 politibarrikader for mye. Viktig å miste politiet, før man drar over bruen.

Tips til deg(om du ikke har fullført denne ennå) eller andre som kommer til dette oppdraget.

Søk dekning bak vegger og hindringer for å ikke miste for mye helse.

Ikke bruk granater for nærme dine kompisser.

Fleste av politimannskapet benytter "body armor" og da lønner det seg å sikte på hodet ;)

Å benytte en "body armor" selv, er heller ikke å forakte.

Good luck! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg foretrekker å kaste granater når du er ute, når politiet står rundt bilene sine. Bare pass på at ingen av vennene dine er i nærheten. I t-banen så føler jeg det er best at man bare løper til man kommer ned de første trappene, så ta ut alle som er i rommet med "bommene" (de man må gå gjennom om man har billett osv.) Så passe på SWAT-teamet som kommer fram idet man skal løpe inn i tunnelen.

Så satse på at man kommer seg fort til bilen som står utenfor når man kommer opp fra tunnelene igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...