Gå til innhold

Tatt i 60-sone...80km/t

Psychonaut577

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Speedometeret viser for mye, pluss at fotoboksen trekker ifra litt, så du ender ikke over 15 km/t for fort hvis ditt speedometer viste 80.

edit; Hvorfor bruke finlandshette, når du kan sette refleks på skiltet :whistle:

Hva om jeg har det allerede? (A) x D ( Men seriøst. Dere skjønte poenget ?:p xD )

Lenke til kommentar
Det spørs veldig om speedomoetert viser for mye da. når jeg har 15" på 45 profil på min bil viser den eksakt.

I hvilken fart målte du da?

0 til X det stemmer hele veien. kjører den sammen med GPS det er jo litt unøyaktig på GPS'en under aks.

Lenke til kommentar
Ja det er klart, men for at min viser riktig er fordi den har vært på speedometer service og blitt stilt til å vise riktig

Bilen min viser hele 7 kilometer lavere enn det den egentlig er. Jeg liker den sånn. Slipper fartsbøter^^ Men jeg vet samtidig at jeg med god samvittighet kan gasse litt på når det føles tregt ^^

Lenke til kommentar
Ja det er klart, men for at min viser riktig er fordi den har vært på speedometer service og blitt stilt til å vise riktig

Bilen min viser hele 7 kilometer lavere enn det den egentlig er. Jeg liker den sånn. Slipper fartsbøter^^ Men jeg vet samtidig at jeg med god samvittighet kan gasse litt på når det føles tregt ^^

Hvis den viser for lite, er det vel større sjanse for at du får fartsbot?

Min bil blir mer unøuyaktig jo fortere jeg kjører. 79 på speedometer er 70, 90 på speedometeret mitt er 80, 103 er 90, osv osv.

Det er jo logisk, viser den 10 km/t for mye når du kjører i 100km/t, viser den 20 km/t for mye hvis du kjører i 200 km/t

Lenke til kommentar
Ingen regel for dette. Varierar frå bil til bil. Min viser vel ca 1 km/t for mykje i 40

Og da vil den som oftest vise 2 km/t for mye i 80km/t

Ja, det vil den. Men er ingen fast regel med så og så mange prosent eller så og så mange kilometer. varierer frå bil til bil og kva slags dimensjon tøflane er på osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...