abene Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ny sikkerhetsoppdatering for Thunderbird kan lastes ned nå. Les mer Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Greit nok, men når skal de gjøre noe med de skjøre sorteringsreglene, som har en tendens til å glemme at jeg opprettet de og heller slenge all mailen i hovedfolderen slik at jeg må opprette reglene på nytt igjen, gang på gang? Jeg har sjekket om dette på nettet, og ser at mange andre har det samme problemet. Det virker som det er forbedret, men på det verste har jeg opplevd å måtte gjenopprette en hel rekke sorteringsregler i klienten fordi de simpelthen forsvant da jeg lukket programmet etter siste gangs bruk (ikke kræsj, kan ikke huske siste CTD). Kuttet ut mange mailinglister på grunn av dette med sorteringsreglene, ellers er jeg stort sett svært fornøyd med Thunderbird Denne oppdateringen ble sluppet for et par dager siden. Den ble lastet ned via programmet og det var en kjapp prosedyre. Endret 24. august 2009 av Sundiver Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Trodde at TB3 endelig skulle se dagens lys, men nei. Lurer på hvor lang tid det skal ta. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjørt TB3 siden b1. intet problem http://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/3.0b3/ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 drev å lekte meg med TB3 her om dagen, men ser ikke helt poenget siden den uansett slenger alt av kontoer i side-linja uansett hvordan en ønsker å sortere det. og sjekking av flere kontoer på en gang er fortsatt like klønete både via tastatur og mus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå