Kuroi-Neko Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) HEI! Vi trenger en ganske stor og ganske innholdsrik logo til Russebilen vår. Noen som har lyst til å hjelpe oss? Vi er villig til å betale så mye du krever for det, innen rimelighetens grenser såklart^-^ Vi skal bare ha en så vi kjøper det beste^-^ Bildet må være vectorbasert, altså lagd i illustrator, slik at vi kan trykke det opp i stort og ha på siden av vanen vår. Det vi skal ha: Stort grått anker i bakgrunn. To nakne sailor pinup jenter på sidene, gjerne med sailor hatt som de holder i e.l. Over puppene skal de ha ett banner der det står "Sjøsprut 2010" + noen roser og noen nautiske stjerner. Eller alt dere føler ville passet inn Noen tips: her her her her Endret 24. august 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kan desverre ikke hjelpe, men legger dette i mine innlegg. Er spent på forslag! ;D Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Siden det enda ikke har kommet inn noe forslag må jeg bare skyte inn at dette er utrolig vanskelig å få til i vektor, eller generelt. Og de som kan det arbeider nok med det, så å be en grafiker eller lignende om hjelp kan nok kanskje gi bedre resultater. Likte ideen, lykke til. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bare gi ideen til de som skal trykke det opp så fikser de det antar jeg Når vi lagde logo til bil våres ga vi de bare en tegning av ideen hvordan vi ville ha det, så fiksa de resten Var på Profilhuset... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Siden det enda ikke har kommet inn noe forslag må jeg bare skyte inn at dette er utrolig vanskelig å få til i vektor, eller generelt. Og de som kan det arbeider nok med det, så å be en grafiker eller lignende om hjelp kan nok kanskje gi bedre resultater. Likte ideen, lykke til. Det er da absolutt ikke vanskelig, bare litt tidskrevende. Når trenger dere dette? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Vet at det er ett vanskelig tema. Men vet også at det absolutt ikke er umulig om man er rå i Illustrator. Har prøvd oss litt slev og har funnet fram til en liten nødløsning om vi ikke får noen bidrag. Men husk. Det vanker fortsatt penger i dette hvis vi liker det SÅ det er bare å komme med forslag^-^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ingenting som hindrer deg å i bare bruke bidraget når det først er postet da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Rart dere mener det kun er illustrator som lager vektor-bilder Jeg kunne sikkert ha lagd noe, da det egentlig ikke er så vanskelig. Men tviler jeg får tid i nærmeste fremtid. Når må dere ha det? Russetiden er jo ikke før om over et halvt år eller noe. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ingenting som hindrer deg å i bare bruke bidraget når det først er postet da Njooo. Hvis det er langt ifra det vi er på utkikk etter og vi ikke syns det er så veldig.. pent :3 Rart dere mener det kun er illustrator som lager vektor-bilder Jeg kunne sikkert ha lagd noe, da det egentlig ikke er så vanskelig. Men tviler jeg får tid i nærmeste fremtid. Når må dere ha det? Russetiden er jo ikke før om over et halvt år eller noe. Haha. Du skal da få lov til å bruke hviket som helst program du vil^-^ Vi må ha det innen november, minst. Vil gjerne begynne trykkingen til Gensere og Klistremerke til bilen ganske tidlig^-^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hva med å tegne et forslag på papir, scanne det inn og tegne etter linjene i Illustrator? Skal det være med eller uten farger? Hvor mange sjatteringer vil dere ha? Skal det være en voldsom 3D effekt (perspektiv) eller flatt "rett på"? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Ææææ. Ikke spørr så vanskelig da Remi :3 Vi er ikke så flinke til å tegne for å si det sånn^-^ Men som sagt så har vi allerede laget ett bilde som vi brått ble litt fornøyd med. Men vi vil fortsatt gjerne at dere sender inn. For.. Vi er jo ikke akkuratt pro. MED farger. Det er ganske viktig. Fordi når den skal klistres på bilen blir jo dama brått rød. Og det vil vi ikke^-^ Sjatteringer er ikke så viktig. Vi vil helst ha den ganske enkel.. og gjerne litt flat :3 Slenger med den vi allerede har laget. I dårlig kvalitet fordi den har blirr sendt litt rundt xD Sj_sprut.bmp Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Når jeg mente uten farger, mente jeg litt mer slik som de standard stryke-på-lappene som dere skal ha på buksene deres. Og med sjatteringer mente jeg om det skal være tegneseriestil ala dette, eller ala dette (noe som krever ganske mye arbeid om det skal være 100% vektor), eller du kan velge en litt røffere halvegs-stil ala dette Endret 8. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Det er egentlig opp til deg det altså. Det er ganske fritt fram... Men tenkte på en ganske classisk/old school tegnestil. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Følte for å tegne litt.. Bare en enkel skisse, og ta forbehold om mine minimale tegneegenskaper. Prøvde å gjøre den litt annerledes enn å bare kopiere tattooveringene du viste til. Er vel litt kjekkere å ha noe som er ditt eget. Vektorisering av dette kan jeg ikke gjøre på jobben desverre, så det må bli en annen gang. Skal se om jeg får tid til å gjøre noe med det idag eller i morgen. I helgen er jeg opptatt, drar til Ås på tur. Edit: Når jeg ser på det så ser jeg jo noen grundige fysikkfeil, men du skjønner vel idéen. Endret 9. september 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg liker idéen din jeg! Så kunne vært spennende å se hvordan det så ut som mer enn en helt plain skisse. (Ja, jeg er på bilen jeg også, altså. ) Endret 9. september 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg og liker den Ideen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå