Gå til innhold

Noen som har erfaring med jetcarrier.no?


bIsk0p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hei,

 

Lurte på om det er noen som har prøvd tjenesten jetvcarrier tilbyr? Det virker jo som en ganske god deal vil jeg si, jeg har funnet flere nettbutikker i USA med produkter jeg søker, men ikke vil sende til Norge.

 

Link

 

Jeg brukte JetCarrier til å sende meg en Iphone fra USA når Iphone ikke var til salgs her i Norge. Funket bra det :o)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva betalte du da?

 

Husker ikke, men det var mer enn overkommelig.

 

De har vel en prisliste på siden sin tenker jeg. Slik jeg husker kan man velge mellom sending av pakker med fly eller båt hvor båt da er det billigste.

Lenke til kommentar

JetCarrier fungerer ypperlig, brukt dem flere ganger for å få oversendt bildeler (selv med kjøpspris, frakt innad i statene - og frakt med JetCarrier - pluss moms - så får du bedre deler til under halve prisen for original- eller billigdeler i Norge). Funker også fint hvis du handler på eBay eller andre hvor selger ikke vil sende ut av statene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

JetCarrier fungerer ypperlig, brukt dem flere ganger for å få oversendt bildeler (selv med kjøpspris, frakt innad i statene - og frakt med JetCarrier - pluss moms - så får du bedre deler til under halve prisen for original- eller billigdeler i Norge). Funker også fint hvis du handler på eBay eller andre hvor selger ikke vil sende ut av statene.

 

Jeg bestilte nettopp fra Tommyhilfiger angående noe klær, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Jeg har booket flypakke, men vet ikke hva jeg gjør nå :S

Lenke til kommentar

...jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå..

Vente. Du kan følge med på "din konto" hos JetCarrier, samt pakkesporing i USA (Fedex, DHL, UPS, USPS) for å se når pakken er kommet dit (mailbox) og når den er sendt fra USA (transit). Når pakken din kommer til Norge får du en mail med regning på hva du skal betale til JetCarrier, samt et nytt sporingsnummer hos Posten Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...