ØrjanM Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det noen som vet om plasser der jeg kan få kjøpt vifte som ikke bråker så mye (20db), og som blåser ut veldig mye luft? -IM- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Støy og mengde flyttet luft går som regel hånd i hånd. Papst har bra vifter, og en 120mm flytter en god del luft i forhold til en 80mm med samme støynivå. www.microplex.no www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
oceana Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 generell regel; store vifter flytter mer luft og bråker mindre, små vifter bråker mer og flytter mindre mao; kjøper du en 40mm for å kjøle ned chipsettet og samtidig er opptatt av lyd og luftmengde har du gjort en dårlig investering enermax leverer gode vifter, mange vifter leveres nå med viftestyring på-montert, og det er en stor fordel, så jeg ville satset på det hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 generell regel; store vifter flytter mer luft og bråker mindre, små vifter bråker mer og flytter mindre mao; kjøper du en 40mm for å kjøle ned chipsettet og samtidig er opptatt av lyd og luftmengde har du gjort en dårlig investering enermax leverer gode vifter, mange vifter leveres nå med viftestyring på-montert, og det er en stor fordel, så jeg ville satset på det hvis jeg var deg. Vel, er litt vanskelig å få en 120mm til å passe på et chipsett. :wink: Er forresten interessert i å finne en webshop som selger 120mm vifter på mindre enn 23dB , har sett på netconnection, microplex og 3dfxcool, men alle der ligger over 25dB (Enermax er ikke aktuelt, makan til bråkevifte har jeg aldri vært borti før, selv på lavt turtall). Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 kan vel kjøpe 120 mm vifter å sette på en slags motstand? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Evt bytte om et par ledninger og kjøre på 7v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå