Paulex Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg leier en "under etasje" leielighet i ett hus, hvor de oppe kjører normalt internett hvor jeg da kan benytte meg av det trådløst her nede. Signalet er dårlig, og den leverandøren de bruker mister tydeligvis netter annenhver dag. Så har jeg heller ikke fått inn noen tv muligheter enda, så jeg lurer litt på: 1. Er det mulig å få lagt inn kabel-tv sånn helt uten videre, selv om kanskje det ikke er "lagt inn" kabel-tv i dette huset fra før eller er det en stor jobb og vil koste mye? 2. Hvordan muligheter har jeg for internett hvis jeg da ikke vil benytte meg av det samme de bruker oppe, og ikke har noen egen telefoninntak slik at jeg kan opprette mitt eget nett? Takk for svar. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Når det gjeld det siste spørsmålet, så er eit mobilt breiband abonnement ei mogelegheit. Sjekk heimesidene til Telenor, Netcom, ICE osv. Telenor har best dekning generelt, men dette kan variere frå stad til stad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå