lubo.carson Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ja, da har jeg endelig fått spilt inn et par sanger jeg har laga sjæl. Er ganske fornøyd med melodiene, tekstene er jeg halvveis fornøyd med, mens stemmen ernoe jeg egentlig ikke så fornøyd med. Innvendinger? http://www.myspace.com/youchip Endret 29. september 2009 av nirvana1 Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Plz, ingen som gidder kommentere? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det der drar du damer med Lenke til kommentar
someOen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Lydkvaliteten var ubehagelig lav, spesielt på Doors. Du syng bra. Slapp av. Songane var fine. Gitarspillingen var levende og flott. Songane trenger betre og meir catchy titlar. Har alltid problem med å gi titlar sjølv. Wikipedia lister opp over 30 songar med tittelen tittelen "You", så ein litt mindre anonym tittel vil vere å foretrekke. Ting går kanskje litt vel fort. Ikkje stress, eg trur dei kunne ha funket litt meir avslappet. Flotte greier. Endret 2. oktober 2009 av someOen Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 minner meg om motorpsycho! du er flink, men det er jo begrensa kor bra det blir med opptaksutstyret ditt.. kjøp deg en skikkelig micc og eit lydkort så snakkar vi den andre sangen blei berre håplaus og høyre på pga. lydkvaliteten, men du har definitivt mykje potensiale, sangstemmen din er bra, låtene også.. er lydkvaliteten det er mykje å utsette på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå