Kalle Klon Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Nå har jeg fått tilbake Hk'et mitt etter at det har hvert på reperasjon. Det låste seg etter at jeg klokket kortet til litt over 200mhz!!! Etter som jeg har forstått er det en bug som er med de fleste Asus A7N8X Deluxe kortene . Så jeg lurte på om det er noe jeg kan gjøre for og ikke det skal skje en gang til?? Er det kommet en Bios verson som har ordnet buggen eller noe sånt?? Jeg kan jo ikke leve uten og klokke :o :o Lenke til kommentar
Solid_Snake Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du er jo helt mongo din vrenkte tiss! Du skulle ha vært spist av moren din å født på nytt, ditt stor rass! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det har nettopp kommet ut nye bios versjoner til både 1.x og 2.x kortene. Biosen for 1.x skal blant annet gi støtte for 200Mhz fsb. http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Men kan den garantere at det ikke låser seg :o . Den må jo kunne støtte 200mhz fra før når jeg har kunnet kjørt den på det. Er ikke sikker på om jeg har verson 1 eller 2, hovetkortet mitt altså. Lenke til kommentar
A_K Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Varför klocka när du är helt noob, Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Varför klocka när du är helt noob, Og hva mener du med det??? :o Hva betyr "noob" , er ikke helt Svensk jeg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Varför klocka när du är helt noob, Og hva mener du med det??? :o Hva betyr "noob" , er ikke helt Svensk jeg. noob er ikke et svensk ord. Det er engelsk og er en omskrivning av newbie (nybegynner) Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Ok da så :oops: :oops: Viste ikke at jeg er en nybegynner, har bare holdt på med maskiner siden jeg var liten!!! Jeg bygger og selger faktisk kvalitets pc'er...... Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 marskiner :oops: :oops: En liten skrive feil der da :oops: :oops: Maskiner da Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du er jo helt ***** din vrenkte tiss! Du skulle ha vært spist av moren din å født på nytt, ditt stor bak! Er det rart han ble utestengt? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Folk som kommer med slike uttaleser bør holde seg langt unna forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå