Gå til innhold

Liten garderobe? Tips til nye ting?


Anbefalte innlegg

Hvor stor garderobe som er "normalt" er umulig å si. Noen interesserer seg for klær, og har derfor mer klær enn hva den vanlige 17 åringen har. Mens andre er likegyldige og går med det mammaen kjøper, og da har de som regel mindre klær enn de som bryr seg om klær. Men som homme sa, du har ikke noen stor garderobe nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa, mellom 13 og 15 par bukser (dressbukser og shorts ikke inkludert), omtrentelig 20 piquéer (om ikke flere), cirka samme antall t-skjorter, 3 ullgensere, et par v-halser, noen hettegensere og et par sweatshirts.

Tror det er alt som ligger i skapet mitt nå, har vel også noe i diverse bokser etc som jeg ikke har regnet med, får ta meg en liten "skattejakt".

Lenke til kommentar

Jeg har først blitt ordentlig interessert i klær det siste året, og har kjøpt de aller fleste jeg bruker i det tidsrommet. Jeg har vel 5-6 jeans, 3 chinos, 4-5 v-gensere, 5-6 cardigans, masse v-hals t-skjorter og en del piquéer + sokker og undertøy. Tror jeg har 7 par sko om jeg ikke tar helt feil, men dette er kun sommersko, vinterskoene fra i fjor er blitt for små...

Lenke til kommentar
Jeg har først blitt ordentlig interessert i klær det siste året, og har kjøpt de aller fleste jeg bruker i det tidsrommet. Jeg har vel 5-6 jeans, 3 chinos, 4-5 v-gensere, 5-6 cardigans, masse v-hals t-skjorter og en del piquéer + sokker og undertøy. Tror jeg har 7 par sko om jeg ikke tar helt feil, men dette er kun sommersko, vinterskoene fra i fjor er blitt for små...

 

Din garderobe virker mer sannsynlig, men med 13-15 bukser synes jeg det ble litt drøyt..

Lenke til kommentar

Så du tror ikke på meg?

Bruker jo naturligvis ikke alle buksene like mye, noen har jeg ikke brukt på kanskje en måned, men det er hovedsaklig fordi jeg har bukser som er nesten helt like - f.eks. har jeg to par med grå bukser, det ene paret fra Filippa K og det andre fra Whyred

Siden fargen er litt forskjellig, og Filippa K-paret sitter hakket bedre, har jeg ikke brukt Whyred-paret siden før sommerferien, men jeg bruker de til vanlig minst en gang i måneden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...