Gå til innhold

Liten garderobe? Tips til nye ting?


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg er en populær gutt (Synes ikke det blir for dumt å si sånt) som bryr seg om hvordan jeg ser ut og er.

 

Jeg bare lurer på to ting, hvor stor garderobe for en gutt på 17 er normalt?

 

Selv har jeg 4-5 bukser (Dongeri) som jeg bruker aktivt, har ikke anskaffet meg chinos enda, selv om jeg har veldig lyst på det, men finner ikke noen som passer til meg både i størrelse og pris.

 

Gensre har jeg vel 7-8 av som jeg bruker (Tar ikke med de jeg ikke bruker, unødvendig) og der blant en cardigan.

Cardigan liker jeg og bruker, for det er så mye forskjellig man kan ha inni av t-skjorter osv slik at det ser enda bedre ut.

 

Så spørsmålene mine er over, og skulle gjerne hatt tips til pene cardiganer og chinos (På nett?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

side som er til å stole på?

 

Kan også sies at jeg jobber, men penger er ikke det jeg har mest av.. Så masse klær til en rimlig pris er ok.

 

Merker er jeg ikke så opptatt av, ikke logo-flash heller.

 

Edit: Bra side Thrice, men hakket for dyrt for meg.

Endret av k9z
Lenke til kommentar

H&M, som er nevnt, har i hvert fall noen bra chinos og litt tykke cardigans i f/w-kolleksjonen, ellers er det vel fortsatt salg en del steder, der man kan få kjøpt f. eks. chinos på halv pris etc., og mye av det som er på modo. Merker med pene chinos er blant annet NN.07 og Filippa K, og Filippa K har også pene cardigans.

Lenke til kommentar
http://s2.thisnext.com/media/230x230/Black...Trendy-pink.jpg

 

sånn jeg snakka om. en helt vanlig tshirt uten mønster og en vest, åpen eller stengt. mange bruker det. trenger jo ikke ha dress atpåtil...

 

Jeg skjønte det. Og det ser dritharry ut. En vest skal ikke brukes uten dress. Da ser det 1000 ganger bedre ut med kun skjorte eller t-trøye.

 

At mange bruker det er jo ikke noe bevis for at det ser bra ut...

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
http://s2.thisnext.com/media/230x230/Black...Trendy-pink.jpg

 

sånn jeg snakka om. en helt vanlig tshirt uten mønster og en vest, åpen eller stengt. mange bruker det. trenger jo ikke ha dress atpåtil...

 

Jeg skjønte det. Og det ser dritharry ut. En vest skal ikke brukes uten dress. Da ser det 1000 ganger bedre ut med kun skjorte eller t-trøye.

 

At mange bruker det er jo ikke noe bevis for at det ser bra ut...

 

Helt enig med at kombinasjonen vest og noe annet enn skjorte er elendig, men kan lett bruke vest uten dress. Bruker blandt annet enn del mørke chinos, skjorte, slips og vest.

 

Og trådstarter: Ja, du har en liten garderobe.. Men sjekk tipsene til thrice.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Vil nå si at du har en nokså liten garderobe, jeg har vel en 14-15 bukser (dog brukes ikke alle veldig ofte), 3 gode, varme ullgensere, noe som holder for min del, et par v-halser i (merino)ull, et par hettegensere samt et par sweatshirts, samt en god del piquéer i forskjellige farger (er vel oppe i en 15-20 stk, har egentlig ikke telt, men det er en fin stabel), i tillegg til en god del t-skjorter.

Dette er hovedsaklig klær som er kjøpt inn i løpet av de siste to årene, mesteparten det siste året. Noen av buksene kan dateres tilbake tre år, men det aller meste er nyere enn det.

 

Vil ikke si at jeg har en veldig stor garderobe, men jeg har en god del å velge mellom.

Flere i klassen som har større garderober, og flere som har merkbart mindre - ser de ofte med samme t-skjorte kanskje to ganger i uken (da heldigvis ikke rett etter hverandre).

Så ja, du har vel en nokså liten garderobe, men hvis du har en god del basisplagg er det ikke mye som skal til før du får en god garderobe med mange muligheter til å kombinere.

 

Høres forøvrig ut som du burde ta en titt på asos.com, mye pent der som ikke er altfor dyrt, selv om jeg vil råde deg til å legge penger i bukser, gensere og piquéer.

 

Og Homme, du har vel en større garderobe enn de fleste her inne, men jeg er nokså enig.

Lenke til kommentar
men kan lett bruke vest uten dress. Bruker blandt annet enn del mørke chinos, skjorte, slips og vest.

 

For alt jeg vet kan du godt se bra ut i vest, jeg ser bare meget sjelden noen som gjør det. Jeg syns å bare bruke vest fort blir veldig "ut på byen i Drammen". Jeg er dritt lei av å se folk i J&J-jeans, lacostesko, en harry t-trøye, smykke med kors og vest, som tror de er guds gave til jorden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...