Douglas Quaid Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Etter at eg starta PCen opp att frå kvilemodus i dag, fekk eg ikkje tilgang til den eine interne harddisken min. Eg får berre ei melding om at "filen er skada og kan ikkje lesast". Når eg ser i diskbehandlingsmenyen, ser eg at filsystement har endra seg frå NTFS til RAW. Har prøvd å starte maskina på nytt nokre gonger, men utan suksess. Nokon som veit ei løysing? Kan nemne at det har hendt nokre gonger før òg, men då var det berre å starte maskina på nytt att. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du kan prøve å gjenopprette partisjonstabell med TestDisk. Guide finnes her: http://icrontic.com/articles/advanced_data_recovery Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Fekk berre beskjed om at filsystemet var øydelagt, so det er vel ikkje håp. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har du mulighet å legge ut noe bilder fra resultatene når testdisk har funnet noe info på disken? Hadde du mange partitioner på disken? (bilde fra diskbehandlingen?) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Eg har berre ein partisjon, og den visast som grøn. Når eg trykkjer P for å liste opp filane, får eg melding om at filsystemet er øydelagt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Prøv GetDataBack for NTFS. http://www.runtime.org/ Slike program kan finne filer selv om filsystemet er ødelagt. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hei hårek.. (hvor er mbrlister?) Det vil være fornuftig å kjøre det som hårek har lagt ut mange ganger, mbrlister. Det som testdisk viser deg er feil, tror jeg. Hvor er feil i utgangspunkt kan bare finnes fram til med å prøve noe annet og. Endret 29. august 2009 av wiberos Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Kan godt prøve MBRlister. Se signatur. Edit: Bedre sent enn aldri, nå har jeg endelig fått en laget en hjemeside for MBRlister. Endret 29. august 2009 av hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå