Husam Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Noen? Tenker først og fremst på kvalitet, men også pris så klart. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Ingen som har erfaring fra opplæring i Trondheim altså? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Min erfaring er 9 år gammel, så muligens ikke særlig relevant i dag, men den gang var iallefall heimdal trafikkskole greie. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, ok. Takker. Eneste jeg har å gå på så langt ihvertfall. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg lurer også på dette, lurer også på hvilke biler som blir brukt. Vil heller kjøre rundt i en BMW enn en sliten Toyota om jeg får velge. Lenke til kommentar
Trafikkstudenten Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ta en ringerunde. I snitt skifter trafikklærere bil hvert 3. år, så du skal ha utrolig flaks om du havner hos en med sliten Toyota. Heimdal er en bra skole. Litt utenfor Trondheim ligger også Malvik trafikkskole, som er knallbra. Lenke til kommentar
jove81 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En av de billigste er wright trafikkskole, har avdeling i sentrum, på tiller og i orkanger. er en god skole som jeg har gode erfaringer med. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Eeey, når han spurte fikk han svar med en gang! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Seff. Tenkte litt på Byens trafikkskole nå. De så billigst ut, og de virket å ha gode meritter og at de hadde grei ordning. Etter hva jeg ser i banneret deres bruker de Audi A4, det klager jeg ikke på. Hørt fra en kompis at Heimdal trafikkskole bruker kjipe Passater uten skikkelig håndbrekk. Jeg skimtet en Toyota på Wrights hjemmesider, blir nok ikke de Ellers ser ikke Trondheim trafikkskole så verst ut heller, de bruker M3er. Men de virket ikke så seriøse som Byens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå