Natrich Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Var på vei til hytta idag, fikk knipset dette bildet: Farger: Svart/hvitt Hva synes dere? Hva kan gjøres bedre til neste gang? Er det noe jeg skal pirke på selv så er det noise, men er ikke helt sikker på hvordan jeg kan få vekk det. Jeg burde kanskje sladde nummer skiltet, men jeg synes det ødela bildet. Natrich Endret 24. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det å redusere ISO gjør at støyen blir borte. Mellom 100 og 400 ISO er finfint på de aller fleste kameraer. Jeg likte bildet veldig godt, men som du sier ødelegger støyen litt. Det kunne fungert bra i svart/hvitt, og da har ikke støy mye å si (kan i mange S/H-bilder gjøre ting mye bedre med litt støy) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Takk for tips og kommentar Legger ut en versjon i S/H: Støyen "forsvinner", ble det bedre, dårlig? Bring it on! Lenke til kommentar
113lime Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg synes bildet ble bedre i s/h. Det ga bildet et gammelt slags preg, noe jeg synes ble kjempefint Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Må få kjøpt meg en ny sånn en igjen snart... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du hadde en før? Den vraka du? Du tok bilde? La den i avataren....? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Takk for kommentarer Fyfy å kræsje en Mustang Endret 24. august 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå