Gå til innhold

svartskjerm!

Anbefalte innlegg

HEi,som dere ser i signaturen min,så har jeg en av"problem" maskinene,da tenker jeg på a7v8x sammen med Shappire 9700pro.Dette løste seg da jeg skifta prossesor,og har vert stabil ever since.

Saken er at når jeg spiller igi2 og warcraft 3 så svartner skjermen plutselig.Lyden er der.maskinen sviver,men tenker ikke.Jeg mistenker radeonkortet som skurken,men er ikke sikker.Må ta restart for å få gang på sakene igjenn.Har det siste driverene til sjermkortet.Kansje jeg skulle tatt noen hk oppdateringer?Noen som kan hjelpe meg?

PS:

Spillene er sef. orginale,war3 virker ivertfall helt fint,jeg runnet det med den gamle maskina.Det var når jeg var på internett og spillte jeg oppdaget det.Begge spill klikker både på nett og i singelplayer.

Mayday fra desperat og fortvilt :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt samme problemet jeg og på wc3 og Quake3. Plutselig bare skrur den seg (den går men ingenting virker) av og skjermen går i "hvilemodus"

Det er akkurat slik ja.Men så er maskinereiene våre omtrent klin like...håper driverene fikser det ja

Lenke til kommentar

"Mayday" er ikke et godt emne for denne tråden.

Tenker du ikke på at neste gang noen har samme problem, så vil de søke etter relevante ord - og ikke "Mayday" (hvis de har iq nok til å bruke søkefunksjonen...)?

Lenke til kommentar
Har hatt samme problemet jeg og på wc3 og Quake3. Plutselig bare skrur den seg (den går men ingenting virker) av og skjermen går i "hvilemodus"

Det er akkurat slik ja.Men så er maskinereiene våre omtrent klin like...håper driverene fikser det ja

Ja håper nok det ja!

Lenke til kommentar

Samma skjer med min pc når jeg spiller CS, skjermen blir svart, men den lyser grønt, som at alt virker... :roll:

Bruker Catalyst 3.2...og directX 9.0..

Barebone sk41g

AMD xp2000+

2x256 TwinMos PC 2700

Sapphire 9700 non-pro

PlexCombo 20/10/40 +12

80gb Seagate IV

Lenke til kommentar

Nå har jeg det som er av nye drivere og har flasha bios opp og ned i mente +e=mc opphøyet i annen.Og FORSATT :evil: slår maskina til med svartskjerm når jeg koser meg som mest.Må jeg rett og slett skride til verket med nytt HK :shrug: ?

Er det noen som har noen tips,sitter litt i klemma her..... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...