Sk!ppy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei, jeg har en blemmelignende sak på tunga, jeg får det ganske ofte, 1 gang i mnd circka. jeg lurer på hva det kommer av, og hvordan jeg blir kvitt det? Tar vanligvis ukes tid å bli kvitt, og den er ganske vondt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mulig det er herpes Jeg får det, dog ikke på tunga, men i munnen ca. 1 gang hvert halve år. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Ossn skal jeg ha fått herpes? det er èn "blemme" på siden av tunga da..? Den gjør bare vondt om den ligger på tenna, eller jeg skraper eden o.l., er ikke herpes kjønnssykdom? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er flere typer herpes Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Ahhh.. NOen tips til å bli kvitt da? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er sikkert en god gammeldags jugeblemme. Sjekk lenken for tips. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Må bare få tak i noe sukkerbieter takk for tipset Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Høres ut som kvitsår ja. Jeg får alltid slikt om jeg spiser tyggisen Big Red. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå