Gå til innhold

Trenger hjelp til endring av login-modul for Joomla. Vi blir enige om evt betaling

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med en ny nettside og har ikke så mye igjen, men en av de tingene som gjenstår er å endre litt på login-modulen. Nettsiden er Joomla og jeg har et tilhørende phpBB3 forum. Jeg bruker en "bro" mellom disse slik at man blir logget inn på begge steder uansett hvor man logger inn hen, og dersom man registerer seg på Joomla-siden blir man også registrert i phpBB3 og vice versa.

Jeg har testet ut to stk login-moduler. Nr én har mange funksjoner som jeg vil ha, som f.eks visning av forumavatar, antall private meldinger osv på nettsiden. Nr to er mye enklere og har ikke disse funksjonene, men har et mye bedre design. På nettsiden er nr én (den avanserte) den øverste.

Jeg har prøvd meg litt frem på dette, men har ikke veldig mye erfaring med php så det blir som å lete litt i blinde. Har fått til bittelitt av det, men mangler en del.

Jeg antar at det enkleste er å få login-modulen med forumfunksjonene til å se ut som den andre siden det da "kun" er snakk om å endre litt på måten brukernavn/passord-boksene ser ut. Som f.eks å fjerne boksene, legge til bakrunn m.m.

Begge modulene peker til samme sted, så det spiller ingen rolle for meg hvem som brukes.

Jeg gir deg full tilgang til ftp-serveren for endrig av filer og dersom dette er en jobb som tar litt tid, skal jeg selvfølgelig betale deg for dette. :)

For å teste innloggingen kan dere bruke denne infoen:

Brukernavn: Dag

Passord: testing

Url: http://www.trommeforum.com/joomla2

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...