Pilkern Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har fått høre det et par ganger fra jentevenninner og jenter jeg har flørtet med at jeg er vanskeligere å lese enn andre gutter de vet om, en av jentene sa til og med at jeg var litt mystisk Så lurer jeg på da, er dette positivt eller negativt? Og hva er det de mener er vanskeligere å lese hos meg enn andre? Kan nevne at jeg er litt sjenert, men langt ifra at det er et problem i noen sammenheng. Er forresten 18 år hvis det er til noen hjelp Lenke til kommentar
Angua Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 haha, dette er definitivt positivt. don't you worry, jo mer mystisk og hard to get du er, jo mer interessert er jentene i deg. som regel betyr det bare at det ikke er noe å lese, men det vet man aldri på forhånd, vettu Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det spørs vel fra jente til jente. Jeg liker det ikke når jeg ikke klarer lese folk. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det er som regel positivt for din del at du er vanskelig å lese. Hvis det i tillegg blir brukt ord som "mystisk" om deg, så er det enda mer positivt. De fleste jenter vil ikke ha gutter de vet akkurat hvor de har. De liker ikke å innrømme det selv, men jentene elsker spenningen rundt en mystisk gutt. Så her har du det som plommen i egget. Fortsett å være akkurat sånn du er nå, og benytt sjangsene når de byr seg. Er du vanskelig å lese og mystisk er den første døren i jentejakten allerede åpnet, og det eneste du må gjøre er å beholde interessen til jenten(e) du får gjensidig interesse for. Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Takker for alle svar, var litt redd for at det var mer negativt enn positivt, men da virker det som jeg bare kan fortsette som før Dette blir litt off-topic, men føler ikke for å lage en helt ny tråd for et lite spørsmål.. Hvis ei jente jeg ikke kjenner så veldig godt står og prater med jentegjengen sin, og jeg gjerne vil prate litt med henne å bli bedre kjent med henne på egen hånd, vil det være frekt eller dumt å bare gå opp til henne å spørre om hun vil være med å gå en tur i et friminutt på skolen eller noe i den duren? Som sagt er vi ikke totalt ukjente for hverandre, har pratet et par ganger på fest, samt smiler og sier hei til hverandre i gangene og du vet, sånne ting... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det spørs vel fra jente til jente. Jeg liker det ikke når jeg ikke klarer lese folk. Me neither. Det er frustrerende som fy. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) misunner deg. jeg er en åpen bok. og angående det andre spørsmålet neida, så lenge dere har ålreit kjemi er det bare å ta styringa. bare sørg for at du smiler og hilser høflig til resten av gruppa før du knabber med deg jenta Endret 24. august 2009 av isaac elric Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvis ei jente jeg ikke kjenner så veldig godt står og prater med jentegjengen sin, og jeg gjerne vil prate litt med henne å bli bedre kjent med henne på egen hånd, vil det være frekt eller dumt å bare gå opp til henne å spørre om hun vil være med å gå en tur i et friminutt på skolen eller noe i den duren? Nei, det er ikke frekt eller dumt, det er heller trivelig og søtt. Jeg tviler på at du drar henne ut av samtalen akkurat idet de er i ferd med å finne en mulighet til verdensfred, liksom :b Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Hehe jepp, dere har vel rett. Visste det nok også selv innerst inne, men jeg har en lei tendens noen ganger til å overanalysere noe veldig å tenke litt for mye når det kommer til jenter Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hehe jepp, dere har vel rett. Visste det nok også selv innerst inne, men jeg har en lei tendens noen ganger til å overanalysere noe veldig å tenke litt for mye når det kommer til jenter Det er du neppe alene om. Det er forøvrig en teit greie, selv om det er vanskelig å ikke gjøre det. Men altså, når det gjelder "mystiske" gutter, så er det jo ikke udelt negativt. Av og til kan det være gøy med en utfordring, altså å prøve å komme seg inn under huden på en som holder litt tilbake. Så lenge det ikke blir for mye av det gode, da. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor faen skal dere lese oss, kan dere ikke heller spørre oss, så svarer vi? Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Så lenge det ikke blir for mye av det gode, da. Hehe jepp, ser den! Merker det også selv at jeg kan gå lei hvis f.eks en jente blir alt for vanskelig å komme innpå, selv om jeg må innrømme at i noen tilfeller kan det også gjøre meg veldig interessert og nyskjerrig. Og er hun alt for lett å komme innpå, merker jeg at jeg kan miste interessen. Det er vel en balansegang der og sikkert, alt med måte :> Hvorfor faen skal dere lese oss, kan dere ikke heller spørre oss, så svarer vi? Da blir vel denne spenningen borte da Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kan være både negativt og positivt Jeg ville tatt det positivt om jeg var deg, TS =) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hva mener de med å "lese"? Hva faen leser de liksom? Skulle likt ogtt se de lese meg korrekt. Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 så lenge di mener det di sier "mystisk" og ikke rar er det vel bare positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå