knopflerbruce Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som vet når DFi sine P55-kort kan tenkes å havne i butikkhyllene? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har de lagt ut noen nyheter om nye kort? Foxconn sine kort lagt til i prisguiden nå Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Orket ikke vente lenger, så da jeg så at netshop hadde i5 750 tilgjengelig bestilte jeg. Forhåpentligvis vil det ikke ta alt for lang tid før det kommer på døren Sitter med en Athlon XP 2500+ nå, så det skal virkelig bli godt med en oppgradering. Endret 4. september 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Talwin.. Det er ikke verdt det. Du vil ikke merke noe forskjell!! Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg kommer ihvertfall til å merke det nye kabinettet med en 25 cm diameter vifte stappet med blå dioder som lyser meg rett i ansiktet om natten, hehe. Det er da noe. Endret 5. september 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg var jo selvfølgelig ironisk når jeg sa det jeg sa. hehe.. Du vil nokk merke en ekstrem stor forskjell vil jeg tro. ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ironi fungerer ikke på Internett, Svartasmeden Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis en sitter på E8400 3,6ghz, og kjøper i5 750, vill man merke mye bedre ytelse? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ironi fungerer ikke på Internett, Svartasmeden Ikke kontra-ironi heller, virker det som Hvis en sitter på E8400 3,6ghz, og kjøper i5 750, vill man merke mye bedre ytelse? Ja, det vil jeg tro. Spørs hvor godt applikasjonene det er snakk om å kjøre utnytter tråding, selvfølgelig. Endret 5. september 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) i5 750 på lager hos Netshop nå http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=131373 860: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36124%3br:pg Endret 6. september 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jepp, status stod på 20+ på lager på fredag kveld/lørdag morgen da jeg bestilte. Ser for meg at morgendagen kommer til å bestå av mye sjekk av ordrestatus for å se om varene er blitt plukket enda. Har en jobb å rendre før neste helg og å få kuttet tiden ned til ca en femtedel hadde gjordt seg Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har litt is i magen ennå. Venter til komplett med flere har den i beholdning, siden jeg også trenger hk, minne og PSU. Noen som kan annbefale hk og minne (6gb)? Trenger ikke noe hardcore. Kommer sikkert til å overklokke moderat. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har kikket litt rundt, og jeg tipper jeg går for et kort fra MSI med . Ser bare genialt ut med overklokking med trykk av en knapp. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Kan en bruke kjølere til LGA775 på disse hovedkortene? Så det var noen ekstra hull i EVGA sine kort. EVGA kan dette ja! Og er grunnen til at EVGA blir mitt HK denne gangen takker, for en kjekk opplysning. Min gode gamle xp90cu. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har litt is i magen ennå. Venter til komplett med flere har den i beholdning, siden jeg også trenger hk, minne og PSU. Noen som kan annbefale hk og minne (6gb)? Trenger ikke noe hardcore. Kommer sikkert til å overklokke moderat. Ligger på komplett nå, status sier 100+ på lager. Bare 5 LGA1156 hovedkort inne foreløpig, men plattformen er i ferd med å rulle ut. Gleder meg som en unge til jeg får pakken min, driver og kjører masse benchmarks akkurat nå så jeg har noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har kikket litt rundt, og jeg tipper jeg går for et kort fra MSI med . Ser bare genialt ut med overklokking med trykk av en knapp. Asus har en lik funksjon som lar deg klokke "live". http://www.hardware.no/artikler/asus_lanse...vedkortet/71456 Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har kikket litt rundt, og jeg tipper jeg går for et kort fra MSI med . Ser bare genialt ut med overklokking med trykk av en knapp. Asus har en lik funksjon som lar deg klokke "live". http://www.hardware.no/artikler/asus_lanse...vedkortet/71456 Det er det kortet jeg kjøpte (nest billigste P7P55D), gleder meg til å se hvor mye jeg kan klokke med stock kjøler. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De hovedkorta med sån overklokkings sak. Hvordan er det med garantien og slikt, vist korte blir ødelakt under overklokking? Siden det er såpass enkelt og klokke. Mener at det bare var XFX kort som hadde garanti på overklokking? Er det fortsatt sånn? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Har endt opp med å kjøre den nye riggen min opp som min vanlige dagligdags PC. Fremover blir S-1366 riggen stående som server. Nye PC'en består av: Intel DP55SB ( microATX ) Intel Core i7 870ES ( socket 1156 ) @ 4GHz kjølt med en CoolerMaster Hyper 212 Plus @ 13dbA 4 x 1GB DDR1333 Kingston CL.9 -9 -9 -27 @ DDR1460 CL.9 -7 -7 -24 Står i ett kabinett ( Soprano DX med 2 stk 15dbA 120mm vifter ) 3x500GB Samsung i RAID 0 Kun ett ATi HD1300 ( har ikke bestemt meg for hvilket VGA som skal inn enda ) Denne PC hører jeg ikke står på en gang. Dette begrenser selvsagt overklokkingen, men dette har nå blitt mitt 24/7 oppsett på denne maskinen. Edit: Load temp har nullstilt seg på bildet. Full load var rett over 85 grader. Endret 7. september 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Ikke dumt. Har sett på den kjøleren selv, men tror jeg venter litt til for å se hva som kommer ut de neste ukene, den som følger med får holde i mellomtiden. Endret 7. september 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå